Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl juodaodžių judėjimo „Pepsi“ atsisakė naujausios reklamos

2017-04-06 06:19
BNS inf.

JAV gėrimų gamybos kompanijai „Pepsi“ trečiadienį teko atsisakyti savo naujos reklamos, kurioje nusifilmavo Kendall Jenner (Kendal Džener) ir kurioje, kaip manoma, naudojamasi juodaodžių judėjimo „Black Lives Matter“ (Juodaodžių gyvybės svarbios) protestais siekiant išreklamuoti šį prekės ženklą.

Reklama sukėlė didžiulį pasipiktinimą socialiniuose tinkluose, kurių vartotojai apkaltino bendrovę siekiant pasipelnyti iš socialinio teisingumo siekiančio judėjimo.

„Pepsi“ siekė pasiųsti pasaulinę vienybės, taikos ir supratimo žinutę. Mes akivaizdžiai suklydome ir dėl to atsiprašome, – teigiama bendrovės pranešime. – Neketinome pasišaipyti iš jokio rimto dalyko. Mes šaliname šį turinį ir nutraukiame tolesnį jo naudojimą. Mes taip pat atsiprašome K. Jenner, kad ji atsidūrė šioje situacijoje.“

Minėtoje reklamoje K. Jenner eina gatve, kurioje vyksta protesto akcija, vėliau paduoda „Pepsi“ gėrimo skardinę policijos pareigūnui, o minia ima džiūgauti.

„Pepsi“ galia

Tarp smerkiančių šią reklamą buvo ir kovos už juodaodžių pilietines teises lyderio Martino Lutherio Kingo (martino Liuterio Kingo) duktė Bernice King (Bernisė King), kuri tviteryje parašė: „Jei tik tėvelis būtų žinojęs apie #Pepsi galią“. Ji taip pat įkėlė ir nuotrauką, kurioje užfiksuota, kaip policininkas stumia jos tėvą.

Kitas tviterio vartotojas parašė: „Negaliu patikėti, kad K. Jenner ką tik išsprendė institucinio rasizmo ir priespaudos problemą tiesiog policininkui duodama „Pepsi“ gėrimo. Kaip novatoriška“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų