Antros kartos "Mazda 6", debiutavusi 2007-ųjų rudenį, turėtų sulaukti dar didesnio populiarumo. Rinkoje pasirodė nauja versija su galingu japonišku 2,2 l darbinio tūrio varikliu su turbina. Tai yra vienas tyliausių ir galingiausių jėgos agregatų, montuojamų į šios klasės automobilius.
"Mazda 6" visuomet buvo smagus vairuoti automobilis. Su nauja "Mazdos 6" karta dinamiško vairavimo ypatybių prisidėjo dar daugiau. Tarp "Mazdos 6" modelių yra trys dinamiški MZR benzininiai varikliai (2,5, 2 ir 1,8 l darbinio tūrio), atitinkamai 120, 147 ir 170 AG, ir MZR-CD 2 l "Common-rail" 140 AG turbininis dyzelinis variklis. Dabar "Mazda" pristato dar vieną turbininį dyzelinį variklį, kuris yra vienas mažiausiai aplinką teršiančių, galingiausių ir tyliausių iš savo klasės automobilių.
Siekiant išgauti geresnius galios ir maksimalaus sukimo momento rodiklius, naujajame 2,2 l darbinio tūrio variklyje sumontuotas itin efektyvus kintančios geometrijos turbininis kroviklis. Tai padidina galimą maksimalią galią ir sukimo momentą esant nedideliam ir dideliam greičiui. Variklis dinamiškas per visą 1800–3000 asp./min. intervalą. Važiuojant trečia pavara nuo 50 iki 100 km/val. greičio galima įsibėgėti 1,7 sekundės greičiau nei automobiliu, kuiame yra MZR-CD 2 l variklis.
Vidutinės degalų sąnaudos yra 5,5 ir 5,7 l šimtui kilometrų, CO2 emisija 147–152 g kilometrui – taip pat yra vieni geriausių rodiklių tarp šios klasės automobilių. Be to, moderni naujojo variklio "Common-rail" technologija užtikrina mažą triukšmo lygį.
MZR-CD 2,2 turbininis dyzelinis variklis yra trijų versijų: 185 AG, 163 AG ir 125 AG, atitinkamai jų maksimalus sukimo momentas yra 400, 360 ir 310 Nm.
Lietuvoje sedanas "Mazda 6" su naujuoju 2,2 l 163 AG turbininiu dyzeliniu varikliu kainuos 87 140 litų, hečbekas – 88 520 litų, o universalas – 89 900 litų.
Naujausi komentarai