„Eurovizijos“ dainų konkursą šiemet žiūrėjo apie 183 mln. žmonių

Šių metų „Eurovizijos“ dainų konkursą stebėjo maždaug 183 mln. žmonių, pirmadienį pranešė organizatoriai.

36 valstybėse gegužės 22 d. įvykusį finalą per televiziją žiūrėjo maždaug 40,5 proc. žmonių – 4 proc. daugiau nei 2019 m., pranešė Europos transliuotojų sąjunga (EBU).

Ženevoje įsikūrusi EBU organizacija rūpinasi konkurso, kuris pernai metais dėl koronaviruso buvo atšauktas, transliacija.

EBU pranešė, jog žiūrovų 15–24 m. amžiaus grupėje buvo 7 proc. daugiau nei 2019 m. – 52,8 proc.

Per visą „Eurovizijos“ savaitę, kuri apima ir pusfinalius, 234 valstybėse oficialų renginio kanalą „YouTube“ platformoje žiūrėjo 50,6 mln. unikalių vartotojų.

Internetu „Eurovizijos“ renginius stebėjusių žiūrovų skaičiaus 71 proc. sudaro į 18–34 m. amžiaus grupę patenkantys interneto vartotojai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

;

; portretas
Seniai nebežiūriu to cirko. Savų klounų pakanka čia.

Kopustas.

Kopustas. portretas
Ką ten jie vaidina išskėstais klynais? Bent jau Kąpšai tarp kojų būtų kaip Kąpšai, o čia turi kokias tai suvytusias Giliukes ir mat vyrus vaidina. Gėda.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių