Žindančios savo žmonos estetišką, bet intymią nuotrauką paviešinęs pasaulyje žinomas lietuvių fotografas Tadas Černiauskas (Tadao Cenr) sulaukė audringų diskusijų. T. Černiauskas pareikalavo nuotrauką, pasirodžiusią žiniasklaidoje pašalinti, tačiau savo viešame "Facebook" profilyje ją toliau publikuoja.
"Tiesiog šeima apsilankė mano studijoje", – angliškai parašė Tadas, įamžinęs savo mylimiausius žmones – žmoną Viktoriją, žindančią dukrelę Aną.
Estetiška, bet intymi nuotrauka, T.Černiausko socialiniame tinklapyje "Facebook" sulaukė ne tik pusketvirto tūkstančio "patinka", bet ir audringų menininko sekėjų diskusijų.
"Pagaliau tai, kas natūralu ir gražu nebėra slepiama", – komentavo Jovita.
"Jeigu yra žmonių, kam šis kadras nėra gražus, tai aš nežinau, kas jums išvis gražu gyvenime", – nuomonę reiškė kitas komentatorius.
"Man atrodo, kad kai kurie dalykai ir turi likti tik šeimoje. Nepulkite, nes tai – tik mano nuomonė", – rašė viena moteris.
"Nematau nieko negražaus, nenatūralaus. Bet tai – labai asmeniška ir tas viešas demonstravimas? Neskanu", "Atrodo, moteriškė su amžiumi vis protingėt turėtų, o tu vis "durnėji", – tėškė kiti.
Savo komentarą parašė ir stilistė Agnė Jagelavičiūtė: "Nuostabu. Labai džiugu, kad tai, kas gražu, nėra slepiama. Į "gražu" definiciją nepatenka nesipraususi, pavargusi, didelį antsvorį turinti naujai iškepta mama su spuoguotu kūdikiu, įsikibusiu į gyslotą, nuo hormonų patamsėjusią krūtį. Tai normalu, natūralu, bet tai nėra gražu. Tėčiui taip, visuomenei – ne. Todėl diskusijos ir vyksta. Nes Rafaelis irgi nieko nenervina, bet šiaip storos bobos fotkių nėra tai, ką visi labai mėgtų. Realybė yra tokia, kokia yra. Ji ne visada tokia pasakiškai šventiška. O už šita "fotkę" seniai mačiau geresnę".
Fotografas T.Černiauskas didžiausioje Baltijos šalyse progreso konferencijoje LOGIN, balandžio 18-19 dienomis vykusioje „Litexpo“ konferencijų rūmuose, tarp garsiausių pasaulio interneto vizionierių ir progreso specialistų pranešėjų pristatė netradicinius savo projektus „Blow Job“ ir „Revealing The Truth“.
Šie projektai sukėlė sensaciją ir per keletą dienų apkeliavo viso pasaulio žiniasklaidos gigantus, tokius kaip „Yahoo“, „Daily Mail“, „Guardian Weekend“, „Reuters“, „Huffington Post“.
Naujausi komentarai