Pereiti į pagrindinį turinį

Fotoparodoje – mūsų namai

2009-01-30 09:00
Fotoparodoje – mūsų namai
Fotoparodoje – mūsų namai / Terpė: A.Anglickaitės fotografijose namų sąvoka aprėpia komplikuotą žmogaus būtį – dažnai standartizuotą, unifikuotą, monotonišką, naikinančią bet kokį individualumą ar savitumą.

Sostinėje gyvenanti jauna fotografė Akvilė Anglickaitė trijų savaičių viešnagei gimtajame uostamiestyje suruošė savo fotografijų ciklą "Namai".

"Namai – šilti, jaukūs, savi, individualūs, vienodi, simetriški, suplanuoti... Pakartojantys, pasikartojantys, jaučiami tiesiogiai... Jiems darant įtaką mums tam tikru ritmu, įtraukiantys į monotonišką buvimą", – taip savo fotografinį projektą apibūdino pati autorė.

Jos urbanistiniuose peizažuose, kaip pastebėjo menotyrininkė Ieva Novickienė, – "viduriniosios klasės geidžiamas gyvenimo standartas: tipiški priemiestiniai gyvenamųjų namų kvartalai, pasižymintys tik ritmiškai besikartojančių stogų ir fasadų siluetais. Unifikuoti gyvenamieji namai nesuteikia galimybės atpažinti vietovės ar miesto. Tai bet kokį individualumą ar savitumą naikinanti terpė, tam tikru ritmu įtraukianti į monotonišką buvimą".

A.Anglickaitė 1982-aisiais gimė Klaipėdoje. 2000–2004 m. studijavo fotografijos medijos meno specialybę Vilniaus dailės akademijoje. Nuo 2001-ųjų – Lietuvos fotomenininkų sąjungos narė. Svarbiausi jos sukurti darbai: fotografijų ciklai "Nepavadinti" (2000–2002), "Roma" (2003), "Namai" (2004–2005) ir videofilmas "Graži moteris" (2004).

Jų autorė dalyvavo Lietuvos jaunųjų fotografų darbų parodose Vilniuje, Nidoje, Gdanske, Maskvoje ir Čikagoje, tobulinosi tarptautiniame fotografijos seminare Čekijoje.

A.Anglickaitės fotografijų parodos "Namai" atidarymas – šiandien 18 val. Klaipėdos fotografijos galerijoje (Tomo g. 7), kur ekpozicija paviešės iki vasario 19 d.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų