„Visą gyvenimą už pulto mačiau vyrus“, – sakė 26 metų vakarėlio lankytoja Menna Shanab (Mena Šanab), psichodeliniams vaizdams atsispindint Nilo pakrantėje esančią vietą supančiame vandenyje.
„Gera matyti, kad muzikos scena vystosi“, – teigė jaunas Kairo gyventojas, vilkintis madingus gatvės drabužius.
Patriarchalinėje Egipto visuomenėje muzikos pramonėje ir toliau dominuoja vyrai, o konservatyvios šalies kultūrinės įstaigos elektroninės muzikos atlikėjus stumia į užribį ir net draudžia.
Jau daugelį metų vakarėlių lankytojos skundžiasi dėl priekabiavimo šokių aikštelėje, o daugeliui pramogautojų pagrindinės pasilinksminimo vietos atrodo per brangios.
Dabar savo kelią skinasi jaunų didžėjų moterų karta, siekianti sukurti labiau įtraukiančią erdvę tiek atlikėjams, tiek vakarėlių lankytojams.
Nedidelė, bet gyvybinga elektroninės muzikos scena Egipto sostinėje tiesiog „klesti“, teigia Jemeno muzikos žurnalistė ir kartais didžėja Hala K, kuri, kaip ir kiti naujienų agentūros AFP kalbinti asmenys, pageidavo būti įvardyta tik savo sceniniu vardu.
„Daugelis talentingų moterų jaučiasi labiau pasitikinčios savimi ir turinčios daugiau galimybių užsiimti didžėjavimu“, – telefonu sakė Amsterdame gyvenanti moteris.
Ji pridūrė, kad pradedantieji menininkai semiasi įkvėpimo iš šio regiono didžėjų moterų, tokių kaip palestinietė Sama Abdulhadi, kuriai teko groti įvairiausiai publikai – nuo Egipto iki Prancūzijos ir net pirmaeiliame JAV festivalyje „Coachella“.
Kaire „prie grotuvų stovi galingos, talentingos moterys: jos žino, kaip priversti žmones šokti“, teigė Hala K.
Naujausi komentarai