Po stiprios Simonos Lipnės reakcijos į parodiją, P. Mikolaitis ironiškai reiškė susirūpinimą, kad buvo užblokuotas. Anot jo, verslininkė ir trynukų mama įsižeidė dėl kritikos „objektyviai banaliai ir idėjiškai menkavertei reklamai.
Paul de Miko nuomone, Simona Lipnė yra viešas asmuo, tad komentarai jos atžvilgiu yra einantis palydovas – viešumo kaina.
„Siūlyčiau pasižiūrėti į veidrodį, nuryti nepatikusias replikas, nusivalyti ašaras šimtiniais banknotais ir nustoti išsidirbinėti, (žodis pakeistas iš necenzūrinio) devalvuojant realius probleminius reiškinius.
Komikų duetas „Nešvankiai“ savo kurtoje parodijoje pašiepė Valentino dienai skirtą S. Lipnės reklamą.
Apie garsių žmonių mokamą viešumo kainą ir patyčias pastaruoju metu kalba vis daugiau to liečiamų asmenybių. Atviram pokalbiui neseniai ryžosi ir Ieva Zasimauskaitė.
Naujausi komentarai