KVEPALŲ MERGAITĖ AROMATŲ MAGIJA Pereiti į pagrindinį turinį

KVEPALŲ MERGAITĖ AROMATŲ MAGIJA

2003-06-07 09:00

KVEPALŲ MERGAITĖ AROMATŲ MAGIJA

Apie kvapus, kvepalus, jų atsiradimo istorijas, sudedamąsias dalis, sukuriamą nuotaiką klaipėdietė galėtų pasakoti parą. Ir išrinkti kvepalus nepažįstamam vyrui ar moteriai jai - juokų darbas. Tereikia šį tą sužinoti apie žmogaus charakterį, išvaizdą, nuotaikas. Per beveik trejus darbo metus parfumerijos parduotuvėje Solveiga jau pardavė per tūkstantį buteliukų prabangių kvepalų. Kvapai - ir jos aistra, ir kasdienybė.

Lyg apie mylimąjį

Nors kaip tik šį pavasarį Solveiga Mockutė apsigynė socialinės geografijos magistro laipsnį, geografijos jai prireikia tik tiek, kad tiksliai žinotų apie šalį, kurioje kuriami vieni ar kiti kvepalai ar auga vieni ar kiti kvepalų ingredientai. Dvidešimt ketverių metų mergina yra jauniausia Klaipėdoje kosmetikos parduotuvės vedėja. Pradėjusi dirbti paprasta pardavėja-konsultante, Solveiga pasišovė rengti kvepalų prezentacijas įvairiausiuose renginiuose ir išsikovojo kompanijos vadybininkės vietą. Prieš keletą savaičių ji ėmė vadovauti naujam salonui ir penkių žmonių kolektyvui.

Apie kvapus ir kvepalus ji šneka su tokiu užsidegimu, lyg kalbėtų apie mylimąjį. Solveiga žino kiekvieno garsaus parfumerio ir žinomų kvepalų kompanijų istoriją, gali išvardyti kelių šimtų rūšių kvepalų sudedamąsias dalis ir papasakoti apie kiekvieno kvapo sukūrimo istoriją.

Flirto pradžia

Solveiga mano, kad nusipirkti buteliuką per 100 litų kainuojančių kvepalų - nėra brangu. Juk kvapas, kuriuo kvepi kasdien, kur kas svarbiau nei drabužis. Be to, kvapas sukuria ir dienos nuotaiką, kiekvienai moteriai prideda žavesio ir patrauklumo. Gerais kvepalais dvelkianti moteris visada atkreipia dėmesį. Ir vyrui lengviau su ja pradėti pokalbį. Klausimas, kokiais kvepalais kvepia dama, gali tapti pažinties ar flirto pradžia.

Parduotuvės vedėja įsitikinusi, kad, nusipirkusi naują buteliuką naujų kvepalų, moteris įsigyja daug daugiau. Ir nuotaiką, ir svajonę, ir žavesį. Mokslininkai jau seniausiai įrodė, kad aromaterapija veikia, o vienas ar kitas kvapas gali sukelti prisiminimus ir pakeisti nuotaiką. Solveiga per savo darbo praktiką įsitikino, kad žmonės į saloną užeina ieškoti ne tik mėgiamo kvapo, bet ir tuo metu jam reikalingos nuotaikos, emocijų šleifo. Juk kvapas - tarsi antra oda. Kvepalai gali dvelkti jūra, atostogomis, gali priminti šiltus žiemos vakarus prie židinio, triukšmingą vakarėlį ar įžiebti svajones apie geresnius laikus.

Ne kelnės

Anot kvapų žinovės, būtent todėl, kad kiekvienas žmogus turi savitą skonį, ir yra sukurta tiek daug skirtingų kvapų. Kvapas, kuriuo viena moteris gali kvepintis ir visą gyvenimą, kitai atrodys atgrasus. Todėl didelių salonų konsultantai geranoriškai žiūri ir į tas moteris, kurios išbandyti naujų kvapų ateina kasdien visą mėnesį. Juk kvepalai - ne kelnės. Negali jų pasimatuoti ir akimirksniu nuspręsti, tinka ar ne. Reikia pasikvepinti ir pajausti, kokią nuotaiką, emocijas sukuria vienas ar kitas aromatas. Per dešimt minučių to nepadarysi, tenka uosti kvapą visą dieną.

Prisiminimų magija

Aišku, yra kvapų, kurių populiarumas neblėsta dešimtmečius. Ir klaipėdietės neretai šiandien renkasi kvapus, kuriais kvepinosi nuo jaunystės. Arba tuos, kuriais kvepėjo jų mamos ir močiutės. Klasikinių “Chanel No. 5”, “Fidji”, “Magic noire” (“Juodoji magija”) ar “Opium” kvepalų, kurių prieš dešimtmečius moterys galėdavo įsigyti tik pasinaudojusios pažintimis ir “blatais”, dabar paprasta nusipirkti. Šie kvapai vis dar populiarūs. Tiesa, pasitaiko ir kurioziškų situacijų. Būna, kad, nusipirkęs prieš dešimtmetį naudotų kvepaliukų buteliuką, žmogus supyksta, jog tai nebe tas kvapas. Dažniausiai taip atrodo tik todėl, kad per daugelį metų pasikeičia ir žmogaus oda, ir jos kvapas, ir pats žmogus, todėl nė kiek nepasikeitęs kvapas kelia jau visai kitokias asociacijas.

Perka vyrai

Solveiga tikina, kad geriausia kvepinti jau klasikinėmis tapusias vietas: riešą, kaklą ir vidinę kelių pusę, kur lengviausia užčiuopti pulsą. Vasarą moterys, dėvinčios sijonus, būtinai turėtų pakvepinti ir vidinę kelių pusę - iš čia aromatas sklinda aukštyn.

Verta vadovautis ir dar viena auksine taisykle - geriau kvepėti vos vos nei per stipriai. Nė vienam nepatinka, kai praėjusios moters kvapo šleifas nusitęsia dar penkis metrus.

Anot parduotuvės vedėjos, dabar jau ir vyrai perka gerus, visame pasaulyje pripažintus kvepalus. O merginos neretai būtent dėl puikaus aromato prideda jiems nemenką pliusiuką. Vyrai yra ir geriausi moteriškų kvepalų pirkėjai. Jie smalsiai išklauso kvapo atsiradimo istoriją, domisi, iš kokių gėlių aromatų susideda kvapas. Be to, vyrai retai daug dėmesio kreipia į flakonėlio kainą. Jiems svarbiau kvapas, jo istorija, buteliuko dizainas.

Keičia gyvenimą

Jei vienos moterys išsirinktiems kvepalams gali būti ištikimos visą gyvenimą, kitos per metus išbando penkis šešis aromatus. Skirtingais kvepalais kvepinasi, atsižvelgdamos į tos dienos nuotaiką, ar nuotaiką kurią norėtų susikurti.

Solveiga sako pastebėjusi tendenciją, kad moteris kvapą keičia tada, kai vyksta svarbūs jos gyvenimo pokyčiai. Naujas darbas, naujas mylimasis arba atostogų laukimas dažnai tampa priežastimi ieškoti naujų kvepalų. Jei moteris kupina energijos, naujų planų ir užmojų - rinksis gaivų gėlių, citrusinių vaisių kvapą. Jei išsiilgo šilumos, meilės, ar yra įsimylėjusi - būtinai ims kvepintis saldžiu, ryškiu aromatu.

Pati kvepalų žinovė turi du mėgstamiausius kvapus, tačiau mėgstamiausiųjų sąrašą nuolat papildo ir vis nauji Lietuvą pasiekę kvepalai. Mergina, pirkdama kvepalus sau, visada atsižvelgia ir į jų sukūrimo istoriją, ir jų dovanojamą nuotaiką, ir į buteliuko dizainą. Bet lemiamas veiksnys, renkantis aromatą kasdienai, kaip ir visų moterų - patinka arba nepatinka.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų