Projekto metu socialinių tinklų „Instagram“ ir „Facebook“ garsenybės dalyvaus fotosesijose vilkėdami tradiciniais drabužiais ir dalysis nuotraukomis savo socialinių tinklų paskyrose, praneša organizatoriai.
Jonas Nainys, Dovilė Filmanavičiūtė, Beata Nicholson, Deimantė Kazėnaitė, Karolina Meschino, Indrė Stonkuvienė, Ignas Lelys ir kitos tautiniais drabužiais vilkinčios ryškios asmenybės fotografuosis moderniame biure, restorane, automobilyje, oro balione, sporto aikštyne, oro uoste ir kitose vietose.
Pasak organizatorių, šia kampanija moderniai jaunajai kartai siekiama parodyti ir priminti, kad tautiniai drabužiai yra gražūs, stilingi ir juos galima dėvėti įvairiomis progomis ir įvairioje aplinkoje, siejant praeitį su dabartimi.
Kampanijos nuotraukomis numatoma sukurti kontrastą ir švelnias provokacijas, kai tradicinis kostiumas derinamas su šiuolaikiniais aksesuarais, tatuiruotėmis, auskarais ir kitais atributais.
Projekto organizatoriai tikisi, kad toks naujoviškas požiūris suintriguos jaunus žmones ir paskatins paieškoti progų apsirengti tautinį drabužį – visą kostiumą ar tik atskirą jo dalį – tradiciniais raštais margintus delmonus, riešines, juostas, kojines, lininius marškinius, vilnones skaras ar kitas detales.
Naujausi komentarai