– Tomai, kodėl šiai laidai būtent nusprendei analizuoti M. Bartuševičių?
– Kadangi pats dirbu reklamos agentūroje, man visada įdomu pamatyti ir analizuoti žmones, kurių reklamos susilaukia dėmesio, o svarbiausia sukelia ažiotažą ir priverčia žmones jomis dalintis. Mantas puikiai moka paliesti „dalinimosi faktorių“. Jo kuriamas turinys, skiriasi nuo tradicinių influencerių reklamų, ir tas žmonėms patinka. Ne veltui jo sukurti vaizdo įrašai „Youtube“ platformoje nuolat renka didelį skaičių peržiūrų.
– Kaip manai, kodėl M. Bartuševičiaus reklamas lydi tokia sėkmė ir tokie teigiami atsiliepimai?
– Manau tai lemia du pagrindiniai dalykai. Jo asmenybė ir jo atsidavimas kūrybai. Manto asmenybė lengvai suprantama kasdieniam žmogui. Pats Mantas iš išvaizdos atrodo kaip paprastas, tvarkingas vyrukas, kuris kartais draugų būryje numeta vieną kitą juokelį. Šie dalykai leidžia Mantui lengviau bendrauti su žiūrovu, žiūrovas jaučiasi pažįstantis Mantą ir galintis juo pasikliauti.
Na, o jo atsidavimas kūrybai yra tikrai neįtikėtinas. Dažniausiai nuomonės formuotojas pareklamuos bet ką už tam tikrą sumą pinigų, nesukurdamas jokios pridėtinės turinio vertės. Mantas masto kiek kitaip. Todėl jį ir lydį sėkmė.
Daugiau apie tai – šiandien laidoje „Pašnekėkim“ per TV3 Play – čia.
Naujausi komentarai