Pereiti į pagrindinį turinį

Patobulino nedaug, bet svariai

2009-04-04 09:00
Patobulino nedaug, bet svariai
Patobulino nedaug, bet svariai / Gamintojų nuotr. Siekis: automobilio kūrėjai stengėsi, kad naujasis modelis atrodytų dar elegantiškiau, tobuliau.

Gamintojai nemelavo – važiuoti šiuo automobiliu iš ties malonu ir komfortabilu. Kaip ir derėtų sėdint prie prabangaus automobilio vairo.

Dėmesį skyrė grožiui

Ir ankstesnį "Volvo S80" modelį kritikuoti pernelyg nebuvo už ką. Prabangus sedanas turėjo viską, ko reikalaujama iš aukštos klasės automobilio. Tad kuriant naująjį modelį pernelyg negalvota, kad reikia dar įmantresnių saugos sistemų, kardinaliai patobulinti kėbulą, važiuoklę ar kitas dalis. Kūrėjai dėmesį sukoncentravo tobulindami išvaizdą.

Sedano išorė. Palyginti su pirmtaku, atnaujinto modelio labiausiai matomas pakeitimas – buferio apačioje išdygę rūko žibintai, naujos grotelės, pasikeitusi emblema, apdailos juostos.

"Iš išorės atnaujintas "Volvo S80" atrodo didesnis ir elegantiškesnis. Drauge mes jam suteikėme ir atkaklesnę išraišką. Vokietijoje jį vadina piktu žvilgsniu, nes, galima sakyti, šio automobilio priekis atrodo gana grėsmingas, ypač kai matomas per priekyje važiuojančio automobilio galinio vaizdo veidrodėlį", – naująjį modelį apibūdino "Volvo Cars" dizaino direktorius Steve'as Matinas.

Patobulintos įvairios detalės automobilį "Volvo S80" išoriškai padarė žemesnį, ilgesnį ir platesnį.

Viduje – daugiau komforto

Viduje akį pirmiausia patraukia prietaisų skydelyje atsiradusios aliuminio apdailos detalės. Ankstesniame modelyje aliuminio apdaila juosė tik muzikos grotuvą, dabar norėta daugiau vientisumo. Tad aliuminis blizga ant vairo, pavarų perjungimo svirties, aplink starterio mygtuką.

Kai kuriems automobilių žinovams aliuminis prabangiame sedane pasirodė pernelyg primityvi apdaila. Tačiau "Volvo" atstovaujančios bendrovės Lietuvoje "Sostena" atstovai spėjo nuraminti – pasirinkti bus galima apdailą ne tik su tradicinio šviesaus, bet ir naujoviško tamsaus aliuminio, kelių rūšių medžio ir kitokių medžiagų detalėmis.

Atnaujinto "Volvo S80" viduje laukia kiek daugiau prabangos ir komforto nei pirmtake. Odinės sėdynės suderintos su tokios pačios apdailos durelių skydeliais. Dizaineriai teigia, kad interjeras labiau orientuotas į vairuotoją – naujos serijos vairas ir pagerinti kiti prietaisai.

Gamintojų atstovai tvirtina, kad pirkdami prabangų sedaną aštuoni iš dešimties jų klientų renkasi odinius sėdynių apmušalus. Remdamiesi šiuo pavyzdžiu, dizaineriai daug dėmesio skyrė sėdynėms, jų šonų atramoms. Subtilumą vertinantys pirkėjai galės išsirinkti apmušalus iš išskirtinio klasikinio ir santūraus stiliaus "Executive" asortimento.

Dvi alternatyvos

Pristatydami naująjį modelį, "Volvo" gamintojai kartu pristatė ir naująjį penkių cilindrų 2,4 l turbodyzelinį variklį. Naujasis 205 AG variklis simpatijų gali sulaukti pažiūrėjus į degalų sąnaudas – vidutiniškai 6,2 l 100 km. Tokio dydžio ir galios automobiliui tai yra labai mažai. Taip pat siūlomas ir atnaujintas "Euro 4" standartą atitinkantis 175 AG 2,4 l dyzelinis variklis. Pastarojo vidutinės degalų sąnaudos 100 km – 5,8 l, o išmetamųjų dujų kiekis – 154 g kilometrui.

Tai nereiškia, kad naujasis "Volvo S80" bus gaminamas tik su dyzeliniais varikliais. Galima bus rinktis iš tikrai plačios gamos benzininių: 2 l, 2,5 l, 3,2 l, 3 l T6, 4,4 l V8. Mėgstantys staigumą ir veržlumą turbūt rinksis didesnes degalų sąnaudas ir benzininį variklį. Staigiai "šauti" iš vietos automobiliu, kuriame sumontuotas dyzelinis variklis, pavarų dėžė automatinė, ne itin sekasi. Paspaudus akceleratorių, automobilis prieš pajudėdamas dar šiek tiek "pagalvoja".

Vis dėlto didesnis dėmesys skirtas ne naujiesiems varikliams, bet važiuoklei. Pasirinkti galima vieną iš dviejų alternatyvų: patobulinto komforto standartinę arba sportinę. Pirmoji siūloma kaip standartinė įranga, o pažeminta sportinė – kaip papildoma įranga. Gamintojų atstovai mano, jog tokia pasirinkimo galimybė sudomins ne tik solidžius vairuotojus, mėgstančius patogumą, bet ir mėgstančius aštresnį gyvenimo būdą. Sportinė važiuoklė, suprantama, kiek kietesnė. Automobilio priekis žemesnis 20 mm, o galas – 15 mm. Tai labiau užtikrina važiuoklės stabilumą.

Pirmą kartą atnaujintas "Volvo S80" pristatytas kovo pradžioje Ženevos automobilių parodoje. Lietuvoje automobilis pasirodys šių metų viduryje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų