Intelektinis žaidimas „Auksinis protas” nesitenkina geriausios premjeros statusu LRT televizijoje – projektas turi ambicijų tapti viena populiariausių laidų tarp visų Lietuvos televizijų.
Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, po Naujųjų metų laidos auditorija išaugo pusantro karto nuo 76 tūkstančių iki beveik 115 tūkstančių Lietuvos gyventojų, vyresnių nei 4 metų.
Preliminariai vertinant, paskutinė „Auksinio proto“ laida ne tik pasiekė savo žiūrimumo rekordą – 132 tūkstančius žiūrovų – bet ir tapo lydere tarp visų tuo metu transliuojamų laidų, pritraukdama 14,4% visos TV auditorijos.
Įkvėpti pastarųjų laidų sėkmės, laidos vedėjai Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas puoselėja dar didesnes ambicijas ir žada dar labiau intriguojančią kovą. Juk netrukus „Auksiniame prote“ prasidės finaliniai žaidimai dėl kelionės aplink pasaulį!
Naujausi komentarai