Pereiti į pagrindinį turinį

Rihanna tapo naujos „Dior“ mados namų kolekcijos veidu

2015-03-16 14:50
BNS inf.
Scanpix nuotr.

Popmuzikos žvaigždė Rihanna (Rijana) sudarė dar vieną pelningą ir viliojantį kontraktą ir ne su bet kuo, o su mados namais „Dior“, kurie pasirinko šią iš Barbadoso kilusią dainininkę savo reklaminės kampanijos veidu.

Prancūzų mados namai pirmadienį patvirtino, kad Rihanna yra „mūsų kampanijos „Secret Garden“ nauja kviestinė žvaigždė“. Vadinamasis trumpasis mados filmas ir nuotraukos naujai kolekcijai buvo daromi netoli Paryžiaus esančiuose garsiuosiuose Versalio rūmuose.

Praėjusią savaitę JAV fotografo Steveno Kleino (Stiveno Kleino) darytose nuotraukose 27 metų žvaigždė demonstruoja naują „Esprit Dior Tokyo“ kolekciją.

Jau trejus metus tebesitęsianti kampanija „Secret Garden“ yra daugiausia skirta peržiūrai internete.

„Dior“ atstovė atsisakė pateikti daugiau smulkmenų apie naująjį Rihannos kontraktą arba kiek laiko ji bus šių namų veidas.

„Dior“ namų kolekcijas reklamuoja tokios garsenybės kaip žydų ir amerikiečių aktorė Natalie Portman (Natali Portman), pristatanti kvepalų liniją „Miss Dior“, „Oskaru“ apdovanota prancūzų žvaigždė Marion Cotillard (Marion Kotijar), reklamuojanti „Lady Dior“ rankines.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų