V. Čekalina pasakojo, kad jos vyras Artemas norėjo nusipirkti pilką kostiumą viename iš „Dior“ parduotuvių užsienio oro uoste. Ji nenurodė, kur tiksliai tai atsitiko, tačiau sakė, kad tuo metu skrido namo, į Maskvą.
V. Čekalina aiškino, kad pardavėjas, remdamasis įmonės politika, atsisakė ją aptarnauti. Ji taip pat paskelbė vaizdo įrašą, kuriame matyti parduotuvės darbuotojas.
„Dėl „Dior“, „Cartier“, kurie kažko neparduoda, aišku, gaila. Nors atsiprašo, nuoskaudų vis tiek lieka. Labiausiai erzina, kad nėra alternatyvos. Rusiški prekių ženklai, sužibėkit! Aš mielai jus palaikysiu“, – sakė V. Čekalina.
UNIAN rašo, kad tai – ne pirmas toks atvejis, kai rusams neparduodami garsių prekės ženklų gaminiai. Pavyzdžiui, 2022-ųjų pavasarį rusų tinklaraštininkė Lisa Litvin sakė, kad ją buvo atsisakyta aptarnauti „Chanel“ parduotuvėje.