Ši dalijimosi nuotraukomis platforma, ketvirtadienį pristatydama metų skaičius, nurodė, kad sumaniausiai ja naudojasi jaunos įžymybės moterys.
S. Gomez „Instagram“ turi daugiau kaip 103 mln. sekėjų – daugiau už visus kitus vartotojus, išskyrus pačią „Instagram“, kuri atrenka įdomius įrašus iš viso pasaulio.
24-erių metų dainininkė aplenkė kolegę Taylor Swift (Teilor Svift), kuri turi kiek mažiau nei 94 mln. sekėjų ir pagrindinė feisbukui priklausančios „Instagram“ žvaigždė buvo 2015 metais.
Po jų sąraše dar dvi dainininkės: Ariana Grande (Ariana Grand) ir Beyonce (Bejonsė), o galiausiai – realybės televizijos žvaigždė Kim Kardashian (Kim Kardašian).
Daugiausiai sekėjų turintis vyras yra šeštoje vietoje atsidūrusi portugalų futbolo žvaigždė Cristiano Ronaldo (Krištianu Ronaldu).
S. Gomez „Instagram“ dominavo jai sunkiais metais – dainininkė grūmėsi su vilkligės nulemta depresija, dėl kurios jai teko nutraukti gastroles.
Lapkritį ji pasirodė per Amerikos muzikos apdovanojimų (AMA) ceremoniją ir paragino gerbėjus būti ištikimus savo vidiniams jausmams. „Nenoriu „Instagram“ matyti jūsų kūnų“, – sakė ji.
S. Gomez šiais metais taip pat buvo įsitraukusi į daug dėmesio sulaukusį emocingą ginčą „Instagram“ su buvusiu vaikinu Justinu Bieberiu (Džastinu Biberiu), kuris galiausiai pasitraukė iš šios platformos.
Kanadiečių dainininkas neseniai Londone nuo scenos pasakė: „Pragaras yra „Instagram“.
S. Gomez paskelbė aštuonias iš dešimties garsenybių nuotraukų, kurios vartotojams patiko labiausiai, ir septynis iš dešimties populiariausių filmuotų klipų.
Į socialinę žiniasklaidą nusitaikiusiems reklamos užsakovams neabejotinai patiks žinia, kad mėgstamiausia S. Gomez nuotrauka „Instagram“ yra „Coca-Cola“ reklama.
Naujausi komentarai