Viename reklaminiame plakate kailiniais vilkinti moteris su tinklinėmis pėdkelnėmis guli pražergusi kojas, kitame modelis su triko ir prie aukštakulnių pritaisytais riedučiais pasilenkusi virš aukštos taburetės.
Reklamos priežiūros institucijos ARPP vadovas Stephane'as Martinas (Stefanas Martenas) naujienų agentūrai AFP antradienį sakė, kad jo organizacija gavo 120 skundų dėl to, kaip šiuose plakatuose vaizduojamos moterys.
ARPP draudžia bet kokį „žeminantį“ žmonių vaizdavimą ir parašė mados namams prašydama „liautis naudojus šiuos atvaizdus, atšaukti arba pakeisti juos“, sakė S. Martinas, kuris pridūrė, kad detaliau ši reklamos kampanija bus įvertinta penktadienį.
Didžiosios Britanijos reklamos priežiūros institucija prieš dvejus metus uždraudė „Saint Laurent“ reklamą su pernelyg liesu modeliu.
„Moterys verčiamos objektais“
Šiems mados namams vadovauja naujas, jaunas vadovas – belgų dizaineris Anthony Vaccarello (Antonis Vakarelas), kurio debiutinėje kolekcijoje buvo ir vieną krūtį apnuoginanti suknelė.
„Saint Laurent“ komentuoti atsisakė. Ironiška, bet šie mados namai išgarsėjo aprengę moteris vyriškais smokingais: tas gestas labai derėjo prie 8-ajame dešimtmetyje kilusios feminizmo bangos.
Naujieji plakatai atitinka visus seksistinius kriterijus: „moterys yra verčiamos objektais, hiperseksualizuojamos ir pastatomos į nuolankiojo padėtį“, AFP sakė Raphaelle Remy-Leleu (Rafaelė Remi-Lelė) iš Prancūzijos moterų organizacijos „Osez le feminisme“ („Išdrįsk būti feministu“).
Naujausi komentarai