Filmą kūrusi „Sony Pictures Entertainment“ sugalvojo neįprastą būdą šį filmą reklamuoti, o reklamos profesionalai tai vadina nauja šios srities eros pradžia.
Mobiliojoje programėlėje „Snapchat“ buvo paskelbtas 360 laipsnių vaizdą rodantis vaizdo įrašas, kuriame galima iš visų pusių apžiūrėti filme vykstantį veiksmą ir net jame sudalyvauti. Šia galimybe pasinaudojo jau daugiau nei 150 milijonų juosta susidomėjusių žiūrovų. Pirmiausiai ši galimybė buvo suteikta tik JAV gyvenantiems žmonėms, vėliau ja galėjo pasinaudoti ir D. Britanijos bei Australijos gyventojai.
„Užsidėkite ausines ir žiūrėkite tai būdami visiškoje tamsoje. Tai beprotiškai kraupi patirtis“, – prie vaizdo klipo pakomentavo vienas gerbėjas.
„Tiesiogine ta žodžio prasme, iš baimės negaliu net kvėpuoti“, – savo patirtimi dalijosi kitas kinomanas.
Filmo režisierius Fede Alvarezas sako, jog įkvėpimas kurti šį filmą atsirado iš jo asmeninės patirties: vyras augo Montevidejuje, Urugvajuje, ir jį supo panašios istorijos.
„Mūsų tikslas buvo sukurti ne šiaip įprastą filmo anonsą, bet tokį įrankį, kuris leistų patirti kai ką naujo, neįprasto. Norėjau, kad žmonės pajustų daugiau baimės, nei šiaip žiūrėdami siaubo filmą, įžengtų į mūsų sukurtų herojų pasaulį. Be to, šiame pasaulyje turime ieškoti ir kurti naujoves, jei norime būti pastebėti“, – sakė režisierius.
Trileris pasakoja apie tai, kaip trys jaunuoliai nusprendžia apiplėšti aklo karo veterano namus. Paaiškėja, kad jis – ne toks jau bejėgis, mat regos negalią turintiems žmonėms paaštrėja kitos juslės. Ypač – klausa.
Režisierius pasakoja, jog aktoriams filmavimų metu parūpino specialius lęšius, kurie pablogina regą, todėl jie galėjo puikiai įsijausti į silpniau matančių gyvenimą arba tamsoje vykstantį veiksmą.
Naujausi komentarai