Pereiti į pagrindinį turinį

Teismas: R. Kalinkino kolekcijos reklama pažeidžia moralės principus

2014-04-30 10:03
BNS inf.
Mindaugo Vaičiulio (BFL) nuotr.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) pritarė išvadai, jog dizainerio Roberto Kalinkino kolekcijos pristatymo reklama pagrįstai pripažinta pažeidžiančia visuomenės moralės principus.

Tokią išvadą buvo padariusi Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (bendrovei „Sekmadienis“ už šią reklamą buvo skirta 2 tūkst. litų bauda), ją buvo patvirtinęs ir Vilniaus apygardos administracinis teismas.

LVAT vertinimu, pasirinktas reklamos įgyvendinimo būdas neatitinka geros moralės bei krikščionių tikėjimo vertybių ir sakralumo simbolių gerbimo principų, todėl pirmosios instancijos teismo sprendimas paliktas nepakeistas.

Reklamoje į drabužių kolekcijos pristatymą buvo vaizduojami personažai, primenantys Jėzų ir Mariją, bei naudoti teiginiai „Marija brangi, kokia suknelė!”, „Jėzau, kokios tavo kelnės!“ ir „Jėzau Marija, kuo čia apsirengęs!“.

„Skleista reklama akivaizdžiai kertasi su visuomenėje galiojančiomis moralės nuostatomis, nes religija, kaip tam tikra pasaulėžiūros forma, neišvengiamai prisideda prie visuomenės narių moralės formavimo, religinio pobūdžio simbolika asmenų ir visuomenės dvasinių vertybių sistemoje užima reikšmingą vietą, o netinkamas jos naudojimas ją menkina, neatitinka visuotinai priimtos moralės ir etikos normų“, - savo sprendimą aiškina LVAT.

Kaip pažymima teismo pranešime spaudai, LVAT teisėjų kolegija taip pat atkreipė dėmesį į tai, jog byloje yra pateiktas beveik šimto tikinčiųjų kreipimasis į Lietuvos Vyskupų Konferenciją, kuriame išreikštas pasipiktinimas byloje analizuojama reklama. Lietuvos reklamos biuro Arbitražo komisija bei Lietuvos Vyskupų Konferencija šią reklamą taip pat įvertino kaip pažeidžiančią visuomenės moralės principus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų