Tyrimas: didžiausi „Eurovizijos“ fanai Baltijos šalyse yra estai Pereiti į pagrindinį turinį

Tyrimas: didžiausi „Eurovizijos“ fanai Baltijos šalyse yra estai

2014-05-16 09:26 klaipeda.diena.lt inf.

Tarptautinis „Eurovizijos“ dainų konkursas daugiausiai dėmesio, lyginant Baltijos šalis, sulaukė Estijoje. „Eurovizijos“ pusfinalyje, kuriame pasirodė estė, vidutinė auditorija (reitingas) siekė net 20 proc. visų šios šalies gyventojų.

Tyrimas: didžiausi „Eurovizijos“ fanai Baltijos šalyse yra estai
Tyrimas: didžiausi „Eurovizijos“ fanai Baltijos šalyse yra estai / Scanpix nuotr.

Tarptautinis „Eurovizijos“ dainų konkursas daugiausiai dėmesio, lyginant Baltijos šalis, sulaukė Estijoje. „Eurovizijos“ pusfinalyje, kuriame pasirodė estė, vidutinė auditorija (reitingas) siekė net 20 proc. visų šios šalies gyventojų.

Mūsų šaliai atstovavusi Vilijos Matačiūnaitės pasirodymą pusfinalio scenoje stebėjo apie 14 proc. Lietuvos gyventojų, tuo metu latviai savo išrinktą grupę palaikė mažiausiai – jų dainos klausėsi vos 11 proc. Latvijos gyventojų. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT duomenys.

„Estai pasižymėjo ne tik savo atstovės pasirodymo palaikymu, bet ir domėjimusi apskritai visais „Eurovizijos“ etapais. Finalinį konkurso koncertą, nors jame nedalyvavo nei vienas Baltijos šalių atstovas, žiūrėjo 12,1 proc. estų. Lietuvoje „Eurovizijos“ finalą stebėjo 9,3 proc. mūsų šalies gyventojų, Latvijoje – 7,5 proc. Latvijos gyventojų“, – teigia TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

Mažiausiai žiūrovų visose šalyse susilaukė pusfinaliai, kuriuose nedalyvavo atitinkamos šalies atstovas. Pirmąjį pusfinalį, kuriame nedalyvavo Vilija, žiūrėjo 6,9 proc. lietuvių. Tuo metu antrąjį, kuriame nepasirodė Latvijos ir Estijos dainininkai, buvo įsijungę 3,9 proc. latvių ir 9,4 proc. estų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra