Pereiti į pagrindinį turinį

Verslo planas: degtukų dėžutės su užrašu „Visi vyrai – kiaulės“

2013-05-19 09:10
Verslo planas: degtukų dėžutės su užrašu „Visi vyrai – kiaulės“
Verslo planas: degtukų dėžutės su užrašu „Visi vyrai – kiaulės“ / Vytauto Petriko nuotr.

Ne vieną dešimtmetį iš rankų fotoaparato nepaleidžiantis klaipėdietis Saulius Stonys atrado sumanų būdą, kaip savo darbais ne tik patraukti dėmesį, bet ir pasireklamuoti.

Populiarumo nestokoja

Šmaikščiomis iliustracijomis bei tekstais dekoruotas degtukų dėžutes uostamiesčio fotografas siūlo įvairiose mugėse ir neretai prie jų nusidriekia eilės.

Pašnekovas patikino, jog po penkis litus kainuojančius suvenyrus noriai perka ne tik lietuviai, bet ir užsieniečiai, kurie fotografo paprašo išversti ant dėžučių skelbiamus užrašus.

„Iš esmės man tai daugiau tarnauja kaip vizitinė kortelė – ant kitos pusės užlipinu lipduką su savo informacija. Labai naudingas dalykas“, – šypsojosi pašnekovas, patikinęs, kad iš tokio verslo turtų nesusikrausi.

Saulius neneigė, jog tam, kuo fragmentiškai užsiima jau kelerius metus, tiktų posakis, jog nauja – tai pamiršta sena.

„Tai tikrai nėra originali idėja. Sovietmečiu mano mama dirbo ekskursijų biure, labai daug keliaudavo. Ir iš įvairių kelionių parsiveždavo tokių suvenyrų. Sovietų Sąjungos laikais buvo populiarios dėžutės su kokių nors miestų vaizdais“, – prisiminė pašnekovas.

Pasak Sauliaus, tokia tematika populiari ir šiandien. Originalesnių suvenyrų ieškantys mugių lankytojai, priklausomai nuo miesto, mielai renkasi dėžutes su Memelio, senojo Vilniaus, Šilutės ar kitų vietų vaizdais.

Tinka tik latviškos

Tradiciškai į vieną bloką fotografas ant kieto pagrindo – plastiko gabalo – klijuoja keturias degtukų dėžutes. Jos ne tik tampa pagrindu pasirinktam teminiam paveikslėliui, bet ir toliau gali tarnauti pagal paskirtį.

Anot Sauliaus, jis naudoja ne bet kokias, o latviškas dėžutes, nes jos pagamintos pagal tikslius išmatavimus. Šiems suvenyrams pagal formatą netinka ir didžiosios židinių degtukų dėžutės.

Šmaikščius paveiksliukus fotografas „medžioja“ interneto platybėse, o ypač turtingų aruodų prisipažino randąs feisbuke.

Gerai „einama“ ne tik istorinės, bet ir politinės, moterų ir vyrų santykių, ksenofobinės temos.

„Daugiausia naudoju senuosius agitacinius rusų plakatus. Mano kartai jie labai gerai pažįstami, ir užsieniečiai labai perka. Aišku, idėjai paieškoti prireikia laiko. Tekstai – iš gyvenimo, realijų. Ištisą kolekciją buvau padaręs specialiai Vladimiro Putino rinkimams. Kai buvo įsilingavęs pedofilijos skandalas, budionoviečiui primontavau Drąsiaus Kedžio veidą ir pridėjau tekstą: “O tu pritrumpinai nors vieną pedofilą?„ Pirko su trenksmu, ypač Kaune“, – šypsojosi pašnekovas.

Pasigavo konkurentai

Anot Sauliaus, dėžutes su užrašu „Visi vyrai – kiaulės“ dažniausiai perka moterims arba šios perka pačios.

„Iš esmės tie “prikolai„, kurie yra universalūs, populiarūs visur“, – pripažino pašnekovas.

Saulius prisiminė, jog po suvenyrą su vyno taurę laikančiu Vytautu Kubiliumi įsigijo jo politiniai oponentai, tačiau esą šiandien ši tema nebeaktuali.

„Dabar lyg ir socialdemokratus reikėtų eksploatuoti, tačiau nėra labai ryškių žvaigždžių. Turiu ir “prikolų„ su Prezidente – jie vis dar veikia“, – pasakojo fotografas.

Pašnekovas patikino, jog dėl šmaikščių suvenyrų pasipiktinimo, įsižeidimo ar priekaištų nėra sulaukęs, priešingai – tik šypsenų.

Saulius nesipiktina, kad šią idėją jau pasigavo ir kiti konkurentai.

„Citatų“ jau mačiau. Kita vertus, tai irgi ne mano originalus „išmislas“, – tolerantiškai reaguoja fotografas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų