K. Adomaitis: Susisiekimo ministerijoje neturėtų būti politinio „turgaus“

Į susisiekimo ministrus siūlomas 37-erių metų Laisvės partijos atstovas, ekonomistas Kasparas Adomaitis tarp prioritetinių uždavinių mato Europos Žaliojo kurso įgyvendinimą, o formuodamas ministerijos įvaizdį sieks užtikrinti priimamų sprendimų aiškumą ir skaidrumą.

„Susisiekimo ministerija atsakinga už didelę dalį taršos, su kuria susiduriama Lietuvoje, su jos suvaldymu ir draugišku aplinkai transporto skatinimu. Tai apskritai, Žaliojo kurso uždaviniai, darnaus judumo planai turėtų būti prioritetai“, – BNS sakė Seimo narys K. Adomaitis.

„Mes turėtume šiek tiek skirtingai žiūrėti į tą lėšų vykdymą, kuris buvo iki šiol, kai svarbu buvo pakeisti trinkeles šaligatvyje. Tas investicijas vykdyti ne taip chaotiškai, pagal aiškius prioritetus ir aiškią urbanistinę viziją“, – pridūrė jis.

Paklaustas, kokį, palyginti su pirmtakais, formuos ministerijos įvaizdį, K. Adomaitis sakė, kad nori žvelgti į ateitį, todėl sieks priimamų sprendimų kriterijų aiškumo, viešumo, duomenų atvėrimo.

„Nesinori lygiuotis į ankstesnius ministrus, norisi žiūrėti į priekį, Laisvės partijos prioritetų ir programos įgyvendinimą ir tai, manau, bus svarbiausia. Kas dabar kiša koją ministerijos įvaizdžiui, tai manau, toks politinio „turgaus“ įvaizdis, kai yra lyg svarbu, kad kažkam kažkoks keliukas bus sutartas ir neaišku, pagal kokius kriterijus paskirstomas finansavimas“, – sakė parlamentaras.

Pasak pretendento į ministrus, būtina užtikrinti ir strateginių projektų, pavyzdžiui, geležinkelio „Rail Baltica“ įgyvendinimą.

„Infrastruktūros projektai yra labai svarbūs Lietuvai, jie yra kaip tolesnės ekonominės plėtros Lietuvai garantas, tai iš tiesų reikia užtikrinti visų jų įgyvendinimą – savalaikį, pagal numatytą grafiką. „Rail Baltica“ projekte ypač svarbi yra Vilniaus jungtis ir dirbama ta linkme, bet reikia užtikrinti, kad ji atsirastų kuo greičiau“, – sakė K. Adomaitis.

Jis taip pat pastebėjo, kad ministerijai kuruojant svarbias strategines įmones („Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos oro uostai ir kitas), reikalingas profesionalus jų valdybų darbas bei aiškių tikslų joms kėlimas.

K. Adomaitis penkerius metus buvo Vilniaus miesto savivaldybės tarybos nariu, devynerius metus dirbo privačiame sektoriuje miestų ekonomistu. Pagrindinis jo išsilavinimas yra ekonomikos ir finansų, taip pat studijavo psichologiją ir politikos mokslus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

:)))))

:))))) portretas
Ir vėl JOKIOS net mažiausios valdymo patirties ? Svarbu " laisvas " ir vykdys tik jų programą ? Rimtai , pone ? O nieko tokio , kad ruošiatės būti visos Lietuvos ministeriu ? 4 metai chaoso Valstybės valdyme ? Oi gerus išrinkote į seimą :)))
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių