„Penkerių metų kadencijai buvo paimtas „Volvo“ automobilis, eina į pabaigą tas periodas jau, todėl buvo būtent dabar organizuotas konkursas. Ką atrinks konkursantai, aš tikrai nežinau“, – sakė Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Tad merui bus nuomojama kita mašina, norima naujo, įkraunamo benzininio hibrido.
„Kad tai būtų varoma keturiais ratais, nes važiuoti į Vilnių turiu ilgametę – 20-ies metų – patirtį ir žinau, kokius vargus turėdavome, jeigu tai būdavo vienu tiltu varomas automobilis. Antras prašymas buvo šildomos sėdynės, todėl, kad darbo ritmas, kuriuo gyvenu šiandien yra 12-14val. per parą, šeštadieniai, sekmadieniai taip pat, tai kitą kartą reikia tiesiog ir pailsėti, ir dirbti tuo pačiu metu ir nesinorėtų to daryti šaltyje“, – atviravo meras.
Už kokią sumą automobilis bus nuomojamas, neskelbiama, tačiau sąlygas automobiliui ekspertai perskaitę sako: „Pigu nebus. Viena komforto priemonė perkelia šį norimą automobilį į kitą lygą ir tai yra tiek šildomos, tiek ventiliuojamos, šaldomos priekinės ir galinės sėdynės“.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
Kiti ekspertai rėžė tiesiai – tokiais reikalavimais meras taikosi į „Premium“ segmentą.
„Sedanas „Audi A6“, BMW penktos klasės arba „Lexus“ – trys automobiliai, kurie galėtų būti perkami už tokią sumą, tarp 60-70tūkstančių eurų, o jeigu nuomotis tokį automobilį, tai kainuoja apie tūkstantį eurų plius PMV į mėnesį“, – dalinosi naudoto transporto pardavėjų asociacijos vadovas Vismantas Baršys.
Kainą kelia ir tai, kad iš valstybinių įstaigų centrinė valdžia reikalauja pirkti kuo žalesnį transportą, tai yra arba elektromobilį, arba įkraunamą hibridą.
„Vien jau tai, kad jis yra įkraunamas hibridas, tai yra geras pasirinkimas, bet tai bet kokį automobilį išbrangina apie 15 tūkstančių“, – sakė automobilių ekspertas.
Vilniaus meras Valdas Benkunskas savo automobilio parodyti negali, nes jis atostogauja, tačiau jis ir vicemerai važinėja kuklesniais, baltais „Volkswagen Passat“. Tokių automobilių savivaldybė turi tris, tačiau automobilių neperka, o nuomojasi.
„Vieną vertus, tai gali atrodyti kaip brangesnė alternatyva, bet sudėjus visus faktus, kad mums nereikia tuo automobiliu rūpintis, kad jai kažkas atsitiks, mums nereikia ieškoti pakaitinių variantų, mums nereikia žmonių, kurie tą administruoja, mes matome, kad ilguoju laikotarpiu savivaldybė sutaupo. Pačioj pradžioj tie automobiliai kainuoja brangiau, ir natūralu, kad su laiku jie pinga, bet pridedant viską, tai yra tarp 500-800 eurų per mėnesį. Tai tikrai nėra kažkokie prabangūs automobiliai“, – kalbėjo Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
Kauno meras Visvaldas Matijošaitis taip pat neturi jam asmeniškai priskirto automobilio, tačiau metų pradžioje savivaldybė pirko du penktos klasės naudotus BMW, kiekvienas automobilis kainavo po beveik 26 tūkstančius eurų. Jais naudotis gali ir meras, ir vicemerai, taip pat kiti savivaldybės darbuotojai. Meras V. Matijošaitis šiuo metu atostogauja, bet anksčiau žurnalistams yra sakęs, kad mieliau renkasi ne valdiškus automobilius: „Aš važinėju su savo automobiliais, nes man jų tai spalva gražesnė, tai forma gražesnė, tai nuotaika geresnė“.
Šiaulių meras papasakoti apie savo tarnybinį automobilį nepanoro, atsiuntė patarėją. Šis aprodo hibridinį mero automobilį „Toyota“.
„Kažkokių ypatingų išskirtinumų nėra, hibridas, benzinas, elektra, kažkokių specialių reikalavimų nekėlėme, standartinis automobilis“, – pasakojo mero patarėjas.
Automobilis naujas, kainavo 31 tūkst. eurų, meras, esą, daug kur vaikšto pėsčiomis, tačiau, būna, kad prireikia ir automobilio.
Panevėžio meras buvo komandiruotėje Čikagoje, tad jo pakalbinti irgi nepavyko. Konkrečiai jam skirto automobilio nėra, savivaldybė turi net dešimt automobilių. Panevėžio savivaldybės parke stovi „Škoda“, „Volkswagen“, „Toyota“ automobiliai.
Naujausi komentarai