„Svarstytina ne tik matematikos egzaminas. Svarstytina mokslas ir mokymas, dar vadinamas ugdymu, tad kas ir kaip auga Lietuvoje, ar užauga. „Kol dega krūtinėj šventa ugnis toji“ – kita, negu aktualiausioji žolės problema“, – feisbuke rašo politikas.
V. Landsbergis taip pat kelia klausimą, ar vis dar svarbus mokytojų – ugdytojų vaidmuo.
„Ar gausėja dvasios užaugų, ar neužaugų? – čia net pasaulio masto klausimas. Ar ugdytojai svarbūs? –žiūrėkite, visuomenė nesukilo, neišėjo į gatves: „ugdytojai svarbūs!“ Mokiniai nesukilo: „norime augti!“ Norime stiebtis į saulę. Ieškome šviesos ir vilties, dvasinio maisto, norime savo mokyklas, visokeriopus universitetus išeiti vertais žmonėmis ne pliuškiais, savo ir mūsų visų ateitininkais – ateities kūrėjais, tėvynės kūrėjais. Ugdytojais, ne augliais“, – situaciją komentavo V. Landsbergis.
Profesorius tvirtina, kad Lietuvos švietimo situacija tikrai rimta ir reikia sukilimo – žmonių sukilimo dėl vaikų.
„Reikia sukilimo. Žmonių sukilimo dėl vaikų, kad jų būtų, kad vaikai augtų šviesūs ir neužgęsinami gyvenimo melų, kad augtų žmonėmis. Kad gyventi būtų įdomu, tad kurti, auginti – juolab įdomu, gražu, verta ir teisinga. Ir matematika įdomi, ir viskas“, – pabrėžė V. Landsbergis.
Naujausi komentarai