„Ne tik Vakarų investuotojas, bet ir lietuviškas verslas gali būti socialiai atsakingu ir tikrai investuojančiu į vaikus ir įvairias socialines programas ir nesitikintis, kad prezidentė būtinai nueis, atsistos ir šalia nusifotografuos ar dar ką nors padarys“, – prezidentės spaudos tarnybos išplatintame garso įraše sakė šalies vadovė.
Trijų mėnesių trukmės stovyklą Rukloje organizavo Nyderlanduose pradėtą verslą į Lietuvą perkėlęs reklamos agentūros „YNOT Media“ įkūrėjas Andrius Valatka.
Projekte „Padovanok vaikui vasarą“ dalyvavo ir daugiau Lietuvos verslininkų. Šis projektas vyksta tęsiantis prezidentės inicijuotai socialinio saugumo kampanijai „Už saugią Lietuvą“.
D. Grybauskaitė tvirtino, kad verslo požiūris į socialinius projektus pasikeitė.
„Daugelis iš pradžių norėjo kažką už tai gauti, kažkokių lengvatų, privilegijų, dar kažko, ir nesuprato, kad socialiai atsakingas verslas pirmiausia tai yra Lietuvos žmonės ir tai yra nauda pačiam verslui, nes jis vis vien, koks bebūtų tikslas, pelnas ar ne, jis turi dirbti su Lietuvos žmonėmis“, – sakė šalies vadovė.
Per trejus šios akcijos metus joje dalyvavo 8 tūkst. vaikų, augančių sunkumus patiriančiose šeimose.
„Aš labai džiaugiuosi, kad tai daro ir verslas, ir savivalda vis labiau įsijungia, (...) mokyklos, bendruomenės“, – kalbėjo prezidentė.
„Žmonės pradeda suprasti, kad negalima likti abejingiems, kai kažkam šalia yra sudėtingiau, kad tai yra mūsų visų atsakomybė ir mūsų visų pareiga pamėginti pasidalinti tuo, ką turime, o svarbiausia – dėmesiu ir savo širdies dalele“, – pridūrė ji.
Šiemet kelialapius į stovyklas vaikams taip pat dovanojo verslo organizacijų „Infobalt“ ir „Investuotojų forumo“ nariai, „Western Union“ „Novaturas“, „ERGO“ bei kitos įmonės, Smiltynės jachtklubas beveik šimtui globos namų vaikų dovanojo savaitgalio stovyklą prie jūros.
Prie akcijos tradiciškai prisidėjo užsienio šalių diplomatinės atstovybės ir kiti partneriai.
Naujausi komentarai