Pereiti į pagrindinį turinį

45 proc. dėl informacijos besikreipusių gyventojų nepatenkinti bendravimu su valdžia

2011-04-04 12:12
45 proc. dėl informacijos besikreipusių gyventojų nepatenkinti bendravimu su valdžia
45 proc. dėl informacijos besikreipusių gyventojų nepatenkinti bendravimu su valdžia / Redo Vilimo (BFL) nuotr.

Beveik pusė dėl informacijos besikreipusių Lietuvos gyventojų nepatenkinti bendravimu su valdžia, rodo naujos apklausos rezultatai.

Per pastaruosius dvejus metus į įvairias institucijas dėl informacijos suteikimo kreipėsi mažiau nei trečdalis (29 procentai) Lietuvos gyventojų. 45 procentai į valdžios įstaigas informacijos besikreipusių piliečių gavo nepilną, juos netenkinantį atsakymą, rodo "Transparency International" Lietuvos skyriaus užsakymu atlikta "Vilmorus" apklausa.

Tyrimo metu septyni procentai respondentų sakė atsakymo apskritai nesulaukę.

Tarp priemonių, galinčių pagerinti piliečių bendravimą su Lietuvos valdžios institucijų atstovais, gyventojai dažniausiai įvardina kultūringesnį aptarnavimą ir pagarbą žmogui (28 procentai), sakoma pranešime spaudai.

Daugiau negu pusė (52 procentai) į valdžios institucijas besikreipusių gyventojų teigia, kad valstybės institucijų skelbiamos informacijos nepakanka.

Informacijos į valdžios institucijas besikreipusieji piliečiai kritiškiau negu nesikreipusieji vertina valdžios įstaigų pateikiamos informacijos kiekį. Jie taip pat mano, kad pagrindinis veiksniai trukdantys kreiptis informacijos yra sudėtinga kreipimosi procedūra bei žinių, kur kreiptis dėl iškilusio klausimo, stoka. Apskritai, 44 procentai lietuvių mano, kad valstybės ir savivaldybių institucijų neviešinamos ir neteikiamos informacijos dalis yra didelė arba per didelė.

Apklausos metu tiesioginio interviu metodu buvo apklausta 1002 18-97 metų amžiaus Lietuvos gyventojų. Apklausa atlikta vasario 11-21 dienomis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų