Pereiti į pagrindinį turinį

B. Tiškevič: moterį dažnai pateikia kaip mūzą, krepšininko žmoną ar gražų paveikslėlį

2016-10-15 21:09
LRT

„Moterys kalba“ – judėjimas, skirtas aptarti ir iškelti aktualias problemas, susijusias su moterimis mūsų visuomenėje. Viena šios iniciatyvos idėjos autorių Beata Tiškevič tikina, kad ją ir kitas judėjimo dalyves papiktino viešoje erdvėje matomas moters, kaip objekto, įvaizdis.

Beata Tiškevič
Beata Tiškevič / V.Skaraičio/BFL nuotr.

„Mums netiko, kad moterį dažniausiai pateikdavo kaip mūzą, objektą, krepšininko žmoną, tiesiog gražų paveikslėlį. Man atrodo, kad tai žemina“, – sako B. Tiškevič.

Anot jos, „Moterys kalba“ socialines kampanijas visuomenei pristato maždaug kas pusę metų. Tarp jų – kampanijos apie vyraujantį grožio kultą, seksualinę prievartą, smurtą artimoje aplinkoje. Viena paskutinių – „Superherojės“.

Plačiau apie tai – įraše.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų