Baržą pavertė jūriniu vamzdžių klotuvu
Klaipėdos laivų statytojų dėka paprasta barža, kuria anksčiau būdavo gabenami birieji kroviniai, dabar Kaspijos jūros dugne klos naftos vamzdynus.
Šį unikalų laivo pertvarkymo projektą pirmą kartą įgyvendino bendrovės Vakarų laivų statyklos, priklausančios Vakarų laivų gamyklos grupei, specialistai. Jiems padėjo ir kitos dukterinės grupės įmonės.
Barža į specializuotą vamzdžių klojimo laivą buvo pertvarkyta vos per pusmetį.
Projektą užsakiusi Italijos kompanija „Saipem SpA“ turi vieną technologiškai pažangiausių ir efektyviausių Europoje specialios paskirties laivyną. Ji puikiai įvertino Klaipėdos laivų statytojų meistriškumą, todėl nori užsakyti daugiau laivų statybos bei pertvarkymo projektų.
Barža-vamzdžių klotuvas M-10 vakar vakare išplaukė iš Klaipėdos uosto. Jos laukia ilga kelionė Rusijos upių sistema į Kazachstaną.
Barža plukdo krovinį – daugiatonę denio dangą kitai naftos platformų aptarnavimo baržai.
Klaipėdiečiai skubėjo šį antrąjį kompanijos „Saipem SpA“ užsakymą įvykdyti iki baržos M-10 išplaukimo. Suspėjo. Dangos gamybai sunaudota 200 tonų plieno, 450 kub. metrų maumedžio bei 200 kub. metrų pušies.
Abiejų projektų vertė – 1,8 milijono eurų.
Naujausi komentarai