Pereiti į pagrindinį turinį

Baudos zuikių nepradžiugins

2003-12-10 09:00

Mėgėjai važinėti viešuoju transportu be bilietų turėtų žinoti, kad iškart nesusimokėjus baudos gresia dideli nemalonumai iš antstolių.

5 dienų bilietai

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas Gintaras Neniškis apibendrino, kokie yra šimtą dienų gyvuojančios vieningos bilietų sistemos privalumai ir trūkumai.

Įvedus vieningą bilietų sistemą, kai įsigijus keleivinio transporto bilietą galima važiuoti bet kuriuo miesto maršrutiniu autobusu, žymiai išaugo keleivių srautai.

Pasak G.Neniškio, anksčiau su autobusų parko bilietais važiuodavo apie 3 tūkstančiai, dabar - beveik 12 tūkstančių keleivių.

Nuo sausio 1 dienos atsiras nevardiniai darbo dienų bilietai, nevardiniai penkių dienų bilietai. Privalumas, kad jais naudotis galės bet kuris šeimos narys. Manoma, kad bilietų sistema galėtų būti dar įvairesnė. Galėtų atsirasti teisingiausiais laikomi valandiniai arba laiko bilietai - kuo trumpesnį kelią važiuoji, tuo pigiau moki. Tačiau kol kas tam koją kiša nemoderni bilietų žymėjimo sistema.

Reikės 200 litų

Daugiausia skundų įstaiga gauna dėl vairuotojų ir kontrolierių elgesio, taip pat - dėl tvarkaraščių. Įdomu, kad vis dar surenkama daug pinigų iš baudų - apie 12 tūkst. litų per mėnesį. Dalis keleivių piktybiškai važiuoja be bilietų. „Klaipėdos keleivinis transportas“ pradėjo dirbti su antstoliais, jiems atiduota septyni šimtai bylų dėl baudų išieškojimo iš zuikių. Skolų išieškojimas tik prasideda. Tačiau miestiečiai turėtų žinoti, kaip nenaudinga delsti susimokėti baudą. Ji ne tik niekur nedings - priešingai, po pirmojo antstolių raginimo susimokėti baudą keleivio išlaidos šiam reikalui gali išaugti iki 200 litų sumos. Po pakartotinių raginimų susimokėti baudą už važiavimą autobusu be bilieto gali tekti mokėti kaip už skrydį lėktuvu. Didžiąją dalį zuikių pinigų antstoliai išieškos savo naudai.

Kabins ant stulpų

Keleivių pageidavimu gerinama informacinė sistema - tvarkaraščiai. Jau šį mėnesį jie bus pradėti tvirtinti prie apšvietimo stulpų stotelėse, nes anaiptol ne visur yra kur juos deramai pritvirtinti. Gerinama autobusų važiavimo kontrolė. Nuo sausio 1 d. pradės veikti autobusų tvarkaraščių kontrolė ir tarpinėse stotelėse, ne tik maršruto pradžioje ir pabaigoje. Manoma, kad dėl šios priežasties turėtų pagerėti tvarkaraščių laikymasis. Ne paslaptis, kad kai kurie autobusai ir maršrutiniai taksi randa priežasčių nevažiuoti vėlyvu - nepelningu - metu.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas pasidžiaugė, kad pavyko sureguliuoti keleivių skaičių rytinio piko metu. Tai pavyko pasiekti pavėlinus paskaitas Klaipėdos universitete.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų