A. Bilotaitė apie migrantų gabenimą: matome naujus būdus, įsitraukia kriminalinis pasaulis

Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė teigia, kad nepaprastosios padėties pratęsimas pasienio ruože reikalingas dėl Baltarusijoje vis dar esančių tūkstančių nelegalių migrantų. Anot ministrės, pastebimos naujos gabenimo tendencijos, todėl reikia pasiruošti bet kokiam scenarijui.

„Mes stebime situaciją ir matome, kad tūkstančiai neteisėtų migrantų šiuo metu yra Baltarusijoje ir kol tie asmenys nėra sugrįžę į kilmės šalis, tol mes matome galimas rizikas”, – antradienį Seime sakė A. Bilotaitė.

„Taip pat matome naujas tendencijas, matome naujus būdus, kaip kriminalinio pasaulio atstovai dalyvauja neteisėtų migrantų gabenime, matome naujas tendencijas, kai bandoma gabenti organizuotai krovininėmis transporto priemonėmis, todėl mes, matydami visas šias rizikas, kad situacija nėra išspręsta, siūlome nepaprastąją padėtį pratęsti iki sausio 15 d. Turime būti pasiruošę bet kokiems galimiems scenarijams, kurių galime tikėtis iš Baltarusijos režimo”, – pridūrė ministrė.

Turime būti pasiruošę bet kokiems galimiems scenarijams, kurių galime tikėtis iš Baltarusijos režimo.

A. Bilotaitės teigimu, atsižvelgiant į naujas rizikas, jau dabar yra sustiprintos sienos apsaugos pajėgos.

„Mes jau dabar esame sustiprinę savo pajėgas ir žymiai intensyviau tikriname transporto priemones, turime tam tikrą specialią techniką, tai yra dūžių matavimo prietaisas, rentgenas, bendradarbiaujame su muitinės departamentu ir stebime situaciją”, – kalbėjo A. Bilotaitė.

Nutiesta daugiau negu 120 km koncertinos

Lietuvos pasienyje su Baltarusija jau nutiesta 123 kilometrai koncertinos, sako vidaus reikalų ministrė A. Bilotaitė. Jos teigimu, tiek koncertinos tiesimui, tiek fizinio barjero statymui įtakos neturės tai, kad fizinio barjero projektą įgyvendinančios įmonės „EPSO-G“ vadovas  Rolandas Zukas pasitraukė iš einamų pareigų.

„Šiuo metu yra nutiesta daugiau negu 120 km koncertinos, ir planas yra, kad per metus laiko mes turėtume fizinį barjerą visame pasienio ruože. Kol kas kažkokių rizikų nematome, ir aš labai tikiuosi, kad viskas sėkmingai judės į priekį, nes fizinis barjeras yra labai svarbi priemonė, kuri mums prevenciškai gali padėti apsisaugoti nuo neteisėtų migrantų“, – žurnalistams Seime sakė A. Bilotaitė.

Vasaros pabaigoje buvo priimtas sprendimas dėl fizinio barjero įrengimo Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje, jis turi būti įrengtas per metus. Už šio projekto įgyvendinimą atsakinga valstybės įmonė EPSO-G. Preliminari projekto kaina – 152 mln. eurų. Fizinio barjero įrengimą prižiūri Projekto priežiūros komisija, kuriai vadovauja premjerė Ingrida Šimonytė.

Energijos perdavimo ir mainų įmonių grupės „EPSO-G“ vadovas Rolandas Zukas, artėjant kadencijos pabaigai 2022 metais, nusprendė baigti darbą įmonių grupėje ir nuo sausio 3 dienos pasitraukti iš generalinio direktoriaus pareigų. Bendrovės valdyba patenkino jo prašymą.

ELTA primena, kad antradienį Seime buvo registruotas naujas projektas dėl nepaprastosios padėties pratęsimo pasienyje su Baltarusija, kuriame nebeliko siūlymo šią padėtį įvesti pasienyje su Lenkija. Vyriausybė nepaprastąją padėtį pasienyje su Lenkija įvesti siūlė dėl antrinės migracijos rizikos.

Nuo lapkričio 10 d. pasienio ruože prie Lietuvos sienos su Baltarusija ir 5 kilometrų į valstybės gilumą nuo jo bei užsieniečių apgyvendinimo vietose mėnesiui buvo įvesta nepaprastoji padėtis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Viska menantis

Viska menantis portretas
Dabartinias valdžiažmogas rinko ir už jas balsavo visiški politiniai diletantai,apimti laikinų emocijų nes matė tik Šimonytę,o kad už jos susirinkęs visas politinis brudas būdami trumparegiai nematė arba nenorėjo matyti.Dabar ir turim juos kaip kriminalinį pasaulį,dar betrūksta kad jie gali davesti iki karinio konflikto,tada dėl viso to turėsim būti dėkingi dideliai daliai Lietuvos blondinių ir blondinų išrinkusių mums šitas VALDŽIAŽMOGAS.

tonfa

tonfa portretas
kodel vežėjai nešaudomi, kitaip tvarkos nebus

transporto įmonėms

transporto įmonėms portretas
kurios veža nelegalus, uždrausti į važiuoti į Lietuvą, o paskiau pasistengti, kad būtų uždrausta įvažiuoti į ES. Jeigu nelegalus veža ES transporto bendrovė - atimti transportavimo paslaugų licenziją.
VISI KOMENTARAI 8
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių