Eglutės ir žvakės nesitraukia iš atvirukų Pereiti į pagrindinį turinį

Eglutės ir žvakės nesitraukia iš atvirukų

2006-11-23 09:00

Eglutės ir žvakės nesitraukia iš atvirukų

Modernių formų ir avangardinio piešinio atvirukai dar nenukonkuravo tradicinių eglių, žvakių ar kalėdinių burbulų.

Bendrovės „Paletti“ direktorius Gintaras Balčiūnas sakė, kad atvirukai nėra mados reikalas, kaip drabužiai ar interjeras. Jis nenorėjo atskleisti, kaip sudaromos atvirukų kolekcijos, tačiau pabrėžė, kad svarbiausia – įtikti lietuvių skoniui. Pasak G.Balčiūno, lietuviai vis rečiau renkasi atvirukus su tradicinėmis žvakėmis. Atvirukai su abstrakčiais vaizdais Vakarų šalyse populiaresni nei Lietuvoje.

„Iki“ komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila sakė, kad atvirukų asortimentas kasmet formuojamas naujas, paliekant tik 4 ar 5 populiariausius praėjusių metų pavyzdžius.

Atvirukų gamintojai teigė, kad klaipėdiečiai renkasi panašius atvirukus kaip ir kitų Lietuvos didmiesčių gyventojai. Tradiciniai eglių vaizdai atvirukuose labiau patinka vyresniems žmonėms, taip pat iš kaimo vietovių.

„Avangardiškesnius atvirukus dažniausiai renkasi bendrovės bei jauni žmonės. Mėgstami atvirukai su tradiciniais kaimo vaizdais, trobelėmis, peizažais“, – aiškino bendrovės „Akropolis“ vadybininkė Elena Zubkuvienė.

„Nors originalesni atvirukai brangesni, pastebėjome, kad populiarėja įdomiau dekoruoti, rankų darbo, su aukso spalvos vokais atvirukai“, – sakė „VP Market“ atstovė ryšiams su visuomene Viktorija Jakubauskaitė.

Specialiai Klaipėdos parduotuvėms „Iki“ pateikė Rusijos gamintojų atvirukų. Pasak T.Vaišvilos, šie atvirukai ryškesni, yra daugiau blizgučių, juose gausu rusiškų motyvų, personažų, tekstai ant jų užrašyti rusų kalba.

Bendrovės „Rimi Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Stanaitytė-Česnulienė pastebėjo, kad, kitaip nei visoms prekėms, Klaipėdos atvirukų pirkėjams kaina nėra svarbiausias dalykas.

„Žmonės ieško atviruko, kuris patiktų jų artimiesiems, todėl pigiausi atvirukai nėra labai populiarūs“, - mano ir „Palletti“ direktorius.

Atvirukų gamintojai ir pardavėjai sako, kad labiausiai perkami atvirukai, kainuojantys nuo 1 iki 1,5 lito.

Itin populiarūs ir maži atvirukai, segami prie dovanų, kainuojantys 35 centus.

Įvairios bendrovės pageidauja dvigubų atvirukų ir, pasak jų gamintojų, be jokio teksto. Tekstus bendrovės ant atviruko ir jo viduje užsirašo pačios.

G.Balčiūnas sakė, kad atvirukų su tekstais pageidauja mažesnes pajamas turintys pirkėjai.

„Nors vaizdai ant atvirukų dažniausia būna užsienio menininkų kūryba, tekstus jiems kuria lietuvių poetai, prozininkai ir šiaip lakios vaizduotės žmonės“, - sakė „Paletti“ direktorius, nenorėjęs atskleisti autorių pavardžių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų