Eismui atidaroma viena paskutinių „Via Baltica“ atkarpų ties Marijampole

  • Teksto dydis:

Penktadienį oficialiai atidaroma priešpaskutinė rekonstruojamos automobilių magistralės „Via Baltica“ atkarpa nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos.

Susisiekimo ministerijos teigimu, eismui atidaroma 16 kilometrų ilgio atkarpa ties Marijampole.

„Atkarpa ties Marijampole – ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia, kurios modernizavimo darbus pavyko užbaigti vos daugiau nei per metus“, – teigė ministerija.

Darbai 16 km ruože pradėti pernai birželį, juos už 223,6 mln. eurų (su PVM) atliko „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“.

Paskutinį 12 km „Via Baltica“ ruožą iki Lenkijos sienos už 155 mln. eurų (be PVM) rekonstruoja kelių ir tiltų bei kitos infrastruktūros statybos bendrovė „Kauno tiltai“, darbai pradėti šią vasarą.

Ministerija liepą skelbė, kad atnaujinus ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos dviejų juostų magistralė nuo Kauno iki Varšuvos bus visiškai užbaigta 2025 metų rudenį. Viso kelio atnaujinimui su ES parama bus skirta apie 0,5 mlrd. eurų.

„Via Baltica“ tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos yra vienas intensyviausio eismo ruožų Lietuvoje. Per parą juo vidutiniškai pravažiuoja beveik 14 tūkst. automobilių, iš jų net pusę sudaro krovininis transportas.

„Via Baltica“ yra transeuropinio tinklo kelias nuo Varšuvos iki Talino, kurio bendras ilgis – 970 kilometrų, iš jų 269 kilometrai – Lietuvos teritorijoje.


Šiame straipsnyje: Via BalticaeismasMarijampolė

NAUJAUSI KOMENTARAI

Pilietis

Pilietis portretas
Lenkai per ta pati laika sugebejo pastatyt vos ne 200km, kai pas mus tik 30....

Asui

Asui portretas
Lenkija VIA Baltika dar taip pat pilnai nebaigė. Liko viena pusė Lomžos apvažiavimo 13 km. Taip kad baigsim kartu 2025 m.

> dar karta kol neivyko nelaime saukiu pareigunus atkreipti

> dar karta kol neivyko nelaime saukiu pareigunus atkreipti portretas
O KET nebandei skaityti ? 1.4. Geltona ištisinė linija žymi vietas, kur uždrausta sustoti arba stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją kirsti draudžiama. Jeigu geltona ištisinė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona ištisine linija. 1.9. Geltona brūkšninė linija žymi vietas, kur draudžiama stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Jeigu geltona brūkšninė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona brūkšnine linija.
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių