Geležinkelis trikdo ramybę
Susirūpinta, kad geležinkelio mazgo plėtra uostamiestyje dar labiau nepakenktų klaipėdiečių gyvenimo kokybei.
Meras Rimantas Taraškevičius vakar sostinėje derėjosi su bendrovės Lietuvos geležinkeliai generaliniu direktoriumi Stasiu Dailydka, kad savivaldybei būtų pristatytas geležinkelio mazgo plėtros projektas.
„Plėtros reikia, tačiau klaipėdiečiai turi žinoti, kaip ji paveiks gyvenamąją aplinką“, - sakė miesto vadovas.
Meras pageidavo, kad greičiau būtų apsispręsta dėl pėsčiųjų tilto per geležinkelį iš Priestočio gatvės į Kretingos gatvę. Jau ne pirmus metus žadama tiltą rekonstruoti arba statyti naują, tačiau nieko nedaroma.
Jau prieš porą metų buvo parengtas naujo pėsčiųjų tilto, kainuosiančio 10 mln. litų, projektas. Tačiau per didelės išlaidos atšaldė geležinkelininkų ryžtą.
Dėl per miestą einančio geležinkelio kyla ir daugiau problemų.
Arti jo gyvenantys klaipėdiečiai kenčia dėl traukinių keliamo triukšmo, nuo vibracijos irsta jų gyvenamieji namai.
Ne tik miesto centre gyvenantys klaipėdiečiai, bet ir Rimkų gyventojai prašė mažinti traukinių greitį ir pastatyti garsą sulaikančias sieneles. Tačiau iki šiol niekas nepasikeitė.
Nuo traukinių kenčiantys klaipėdiečiai yra gavę Lietuvos geležinkelių vadovų atsakymą į priekaištus. Esą Lietuvos geležinkelio pagrindinis darbas yra krovinių ir keleivių vežimas, todėl lėšų traukinių, taip pat kitų transporto rūšių keliamo triukšmo mažinimo priemonėms įgyvendinti privalėtų skirti ir valstybės, ir savivaldybės institucijos.
R.Taraškevičius teigė sieksiąs, kad geležinkelio mazgo plėtra dar labiau nepablogintų situacijos, o atvirkščiai – išspręstų minėtas problemas.
Naujausi komentarai