Kai parduotuvė įsiūlo broką

Kai parduotuvė įsiūlo broką

2004-11-23 09:00

Dienos rūpestis

Kai parduotuvė įsiūlo broką

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėja Raimonda Bučinskienė sakė, kad inspekcija tikrina ne maisto prekių saugumą, atitikimą standartams. Jų kokybę - pagal vartotojų skundus.

Daug skundų gaunama dėl cheminio valymo, autoserviso paslaugų. Šiemet vien tik telefonu dėl vartotojų teisių kreipėsi 849 pirkėjai, o 93 parašė skundus dėl prastų gaminių ir paslaugų. Dažniausiai gedo mobilieji telefonai, kompiuteriai, šaldytuvai ir skalbyklės. Netenkino statybos produktų kokybė. Klaipėdos skyriaus darbuotojai šiemet nustatė 10 nesaugių elektrotechnikos gaminių ir 12 pavadinimų plastikinių žaislų. Iš rinkos pašalinti pavojingi šviestuvai, garso kolonėlės, šviesos girliandos, rankšluosčių džiovintuvai, kiniški gręžtuvai, už virvutės traukiami ir stumiami žaislai, žaisliniai pistoletai. R.Bučinskienė paaiškino, kad grąžinant parduotuvei nekokybišką prekę būtinai reikia pateikti čekį ir parašyti pareiškimą, kurį pardavėjas privalo priimti.

Turguje pirkėjai turi teisę reikalauti, kad su įsigytu daiktu gautų ir kvitą. Jeigu pardavėjas nevykdo teisėtų vartotojo reikalavimų ir nekeičia arba negrąžina už nekokybišką prekę sumokėtų pinigų, tai pirkėjas turi teisę kreiptis į teismą, kad būtų atlyginta žala.

Anot valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos direktoriaus padėjėjos Irenos Zujienės, pirkėjai gali kreiptis į šią tarnybą, norėdami pasitikrinti, ar nusipirktas medicinos aparatas yra kokybiškas. Prekę, pirkinio čekį ir pareiškimą reikia nusiųsti į akreditavimo tarnybą. Ši tarnyba negali padėti susigrąžinti pinigų ar priversti vaistininkus pakeisti prekę, kai įsigytas pirkinys yra netikęs.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų