Pereiti į pagrindinį turinį

Kaip keisis pedagogų rengimo sistema ir darbo sąlygos?

2018-02-28 05:27
BNS inf.

Švietimo ir mokslo ministerija trečiadienį rengia diskusiją, kurioje žadama pristatyti, kaip keisis pedagogų rengimo sistema, kvalifikacijos tobulinimas, darbo sąlygos.

Kaip keisis pedagogų rengimo sistema ir darbo sąlygos?
Kaip keisis pedagogų rengimo sistema ir darbo sąlygos? / A. Ufarto / Fotobanko nuotr.

Socialiniuose tinkluose buvo pasirodžiusi informacija, neva pradinio ugdymo mokytojų rengimą ministerija nori patikėti tik kolegijoms. Švietimo ir mokslo viceministras Giedrius Viliūnas tai paneigė, tikindamas, kad ikimokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojus ir toliau galės rengti tiek kolegijos, tiek universitetai.

Aukštojo mokslo institucijų pertvarką rengianti ŠMM ne kartą teigė, kad pedagogai turėtų būti rengiami aukštosiose mokyklose Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose.

Pernai birželį ministerijoje vykusioje spaudos konferencijoje aiškinta, kad pedagogo kvalifikaciją bus galima įgyti ne tik per studijas, bet ir alternatyviais būdais, pavyzdžiui, dalyvaujant programoje „Renkuosi mokyti!“.

Toje spaudos konferencijoje G. Viliūnas teigė, kad kai kurių specialybių pedagogai vis dėlto galėtų būti rengiami kolegijose.

„Čia tikrai ne universitetų reikalas rengti darželių auklėtojus“, – birželį sakė viceministras.

Dabar Lietuvoje mokytojai turi būti įgiję aukštąjį išsilavinimą, magistro laipsnis nebūtinas. Reikiamą išsilavinimą ir kvalifikaciją dabar pedagogai gali įgyti universitetuose ar kolegijose.

Pernai liepą Seimo patvirtintose bendrojo ugdymo gairėse nurodyta, kad „mokytojai pradeda dirbti savarankiškai tik įgiję magistro kvalifikacinį laipsnį“. Gaires inicijavęs Seimo Švietimo ir mokslo komiteto pirmininkas Eugenijus Jovaiša tuomet sakė, kad tokia nuostata – tik siekiamybė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra