Lietuviai įstrigo Turkijoje Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuviai įstrigo Turkijoje

2012-08-14 23:59
Lietuviai įstrigo Turkijoje
Lietuviai įstrigo Turkijoje / Gedimino Bartuškos nuotr.

Antalijos kurorte 148 poilsiautojai iš Lietuvos po atostogų vėlavo grįžti namo dėl iš Vilniaus neatskridusio lėktuvo. Tarp patekusių į tokią bėdą – švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius.

Turistai turėjo išskristi sekmadienio rytą, tačiau oro uoste žmonės sužinojo, kad jų skrydis atšauktas. "Niekas nieko nepaaiškino, kodėl atidėtas skrydis. Oro uoste pralaukėme iki 16 val. Paskui kelionės organizatoriai mus apgyvendino viešbutyje", – pasakojo į dienraščio redakciją iš Antalijos paskambinusi Vaida.

Ji minėjo, kad žmonės labiausiai piktinosi informacijos stoka. Pasak Vaidos, kelionių organizatoriai su poilsiautojais tiesiogiai nebendravo. "Jie tik skambino su mumis atostogavusiam švietimo ir mokslo ministrui G.Steponavičiui, pranešė, kada reikia susirinkti, ir daugiau nieko nepaaiškino", – teigė keliautoja.

Viešbutyje apgyvendinti žmonės kas kelias valandas buvo kviečiami susirinkti vestibiulyje, bet vis išgirsdavo, kad skrydis atidedamas. "Rinkomės vidurnaktį, trečią nakties, paskui šeštą ryto. Žmonės negalėjo miegoti, nes jiems buvo prisakyta būti pasiruošusiems kiekvieną minutę. Tai ypač vargino šeimas su vaikais", – piktinosi Vaida.

Pasak moters, kai kuriems poilsiautojams vakar jau reikėjo eiti į darbą, bet jie liko Turkijoje.

G.Steponavičius tvirtino, kad dėl vėlavimo jam kilo tam tikrų nepatogumų: "Turėjau pirmadienį jau būti darbe po atostogų, ir natūralu, kad teko savo susitikimus atšaukti. Kita vertus, formalūs Vyriausybės posėdžiai dar nevyksta. Tačiau vis dėlto turėsiu šią dieną forminti kaip atostogas."

Poilsinę kelionę organizavo įmonė "Tez Tour", o lėktuvas priklauso bendrovei "Small Planet Airlines".

Šios bendrovės komunikacijos vadybininkas Antonas Tisovas teigė, kad sekmadienį į Antaliją lėktuvas nepakilo, nes pastebėta skrydžio saugos trūkumų. "Nežinojome, kada trūkumai bus pašalinti. Keleiviams nuolat teikėme informaciją ir jais pasirūpinome", – tvirtino A.Tisovas.

Jis sakė, kad papildomai buvo ieškoma kitų vežėjų. "Susidarius tokiai situacijai ir suprantant, kiek nepatogumų tai sukelia keleiviams, darome viską, kad jais būtų pasirūpinta, – keleiviai informuoti apie jų teises, jie nuvežti atgal į viešbutį, kad nereikėtų laukti oro uoste", – tvirtino A.Tisovas.

Kelionę organizavusios įmonės "Tez Tour" viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadybininkė Justina Aidukaitė tvirtino, kad bendrovė pasirūpino savo klientais, – jie apgyvendinti viešbutyje, kuriame yra galimybė naudotis visomis ten teikiamomis paslaugomis. "Kitais klausimais prašome kreiptis į "Small Planet Airlines" atstovus, nes ši bendrovė atsakinga už skrydžių vykdymą", – sakė J.Aidukaitė.

Pirmadienio vakarą poilsiautojai dar buvo Turkijoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų