Man čia atrodo tuščia diskusija. Padidinsime greitį — daug kas užsimuš. Bet juk maksimalus leistinas greitis nėra minimalus privalomas. Kas blogai jaučiasi, lai važiuoja jam patogiu greičiu. Kas nori lėkti, lai atvažiuoja keturiomis minutėmis anksčiau. Juk ir dabar, kai žiemą leidžiama 110, o reikia anksti ryte kažkur būti, nespaudi visų 110, jei tamsu, smarkiai sninga ir kelias nevalytas. Važiuoji taip, kad šikna sveika liktų. O kas šiknos netaupo, lėks 180-200 nepriklausomai nuo to, ar ženklas 110 stovės, ar 130. Tai apie ką diskusija?
motociklams išvis nei kovo nei lapkričio mėn. neprivalomos net žieminės padangos su sąlyga, kad kelias turi būti sausas. Dabar transporto priemonės taip pat ne 2 Golfai, dauguma transporto priemonių turi stabilumo sistemas ir kitas pagalbines sistemas. Stabdymas daug efektyvesnis. Tad turėtų ir greičiai pasikeisti. geriausia, kad būtų kintami ženklai, kurie pasikeistų atsižvelgiant į dangos ir orų sąlygas.
Tai yra oficiali statistika. Pats pavojingiausias laikas būtent nuo 2 iki 5 metų vairavimo stažo. Iki 2 metų dauguma vairuoja atsargiau ir dėl to, kad bijo prarasti teises, ir dėl to, kad dauguma dar vis mokosi vairuoti. Po dviejų metų visi save jau lako "asais" ir jiems KET negalioja. Iki 5 metų vairavimo dažniausiai tie "asai" padaro ar patenka į avariją, jau geriau sugeba vertinti aplinką ir atsargumo jausmas jau kiek kitas.
Pilnai sutinku su BBD. Kvaila yra "prisirišti" ne prie realios situacijos, o prie kalendoriaus. Spalio mėnėsį gali būti daug pavojingiau, nei lapkričio. Bet ne. Būtent nuo lapkričio 1 d. greičio ribojimai.
vairuoju jau 38metus ir per juos matau kad vairuotojai ,kurie baige zalio lapo kadensija,tai jau sumakeriai ,kol nepadaro avarijos. o del bimbalu ypac mieste ir kalbos nera .jiems kelio zenklai kaip ir negaloja .tai rodo pvz zenklas prie nestes ir artoju g. ,kur sukama i kaire nors zenklo reiksme -desinen
Blemba, nejaugi niekas nesupranta kad "maksimalus leistinas greitis" ir "saugus greitis" nera tas pats? Paziurekit kaip kitose salyse vairuoja - niekas nevaziuoja maksimaliu leistinu greiciu jeigu nera tikras kad sugebes suvaldyti transporta (nesvarbu kokiu oru - ar vasara, ar ziema). Aisku, kad pasitaiko ir isimciu - bet tokiu shumacheriu yra visur.
Mano nuomone, vietoje visokiu kameru, saleliu, ivairiu zenklu misko vienoje vietoje galetu irengti kintamos informacijos zenklus / svieslentes - ir operatyviai reaguoti i eismo salygas (bent jau magistralese).
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)