Pasak jos, Kauno kryptimi eismas bus kreipiamas dviejų juostų laikinu tiltu, o Vilniaus kryptimi eismas bus kreipiamas viena esamo tilto puse.
Planuojama, kad tokia eismo tvarka galios iki kitų metų pavasario, kol bus pradėti vykdyti antrojo nuolatinio tilto įrengimo darbai.
Pirmadienį, dalį eismo nukreipus laikinu moduliniu tiltu, bus pradėtas pirmojo nuolatinio tilto įrengimas – kelininkai diegs laikinus atitvarus, frezuos asfalto dangą, iškels komunikacijas, įrengs laikas spraustasienes.
„Via Lietuva“ pažymi, kad siekiant užtikrinti eismo dalyvių ir darbuotojų saugumą, šiame magistralės ruože jau nuo pernai rudens transporto priemonių greitis ribojamas iki 50 km/val., susiaurintos važiuojamosios dalies juostos.
1966 metais pastatytą Krunos tiltą „Via Lietuva“ vadina blogiausios būklės tiltu Lietuvoje. Jo rekonstrukcijos darbus nugriaunant ir iš esmės pastatant naują šešių juostų tiltą už daugiau nei 24 mln. eurų atlieka bendrovė „Tilsta“.
Projektui skirta per 9,4 mln. eurų europinių lėšų, nes tiltas bus pritaikytas ir kariniam mobilumui, likusi suma finansuojama valstybės biudžeto ir bankų solidarumo įnašo lėšomis.
Tiltą per Krunos upę planuojama rekonstruoti iki 2026-ųjų pabaigos.
Šis tiltas yra vienoje intensyviausių magistralės vietų – „Via Lietuvos“ skaičiavimu, čia per parą pravažiuoja apie 34 tūkst. transporto priemonių.
Naujausi komentarai