Dienos rūpestis
„Mirusių“ telefonų mieste negaivina
Dažnai bekalbant mobiliuoju telefonu signalas praneša apie senkantį elektros elementą. Toli nuo namų esantys, bet kroviklį su savimi turintys klaipėdiečiai gali įsiprašyti „mirštantį“ telefoną pakrauti užeigoje, bibliotekoje arba pas bičiulį. Tačiau be jo pagalbos bet kur nesulauksi.
Su „mirštančio“ telefono problema susidūrę ne namuose esantys klaipėdiečiai kroviklį mieste vargu ar ras. Vienintelė vieta, kur galima prikelti išsikrovusį telefoną, – „Hyper Maxima“. Mobiliojo ryšio bendrovės „Omnitel“ šiame prekybos centre įrengtame specialiame skyriuje telefoną galima pakrauti nemokamai. Parduotuvėje besilankantiems pirkėjams tokia paslauga itin patogi, nes telefonas kraunasi, kol klientas renkasi prekes salėje. Tačiau įmantrių telefonų savininkai savo mobiliajam tinkamo kroviklio gali ir nerasti – čia yra tik populiariausių modelių krovikliai.
Kiti didžiausi prekybos centrai tokių pirkėjams patogių paslaugų neteikia. Pakrauti telefoną uostamiesčio gyventojai negali nei „Minimoje“, nei „Rimi“, nei „Norfoje“. Klaipėdiečių patogumu nesirūpina ir stambiausi mobiliojo ryšio operatoriai. „Omnitel“, „Tele2“ ir „Bitė“. Klaipėdoje esančių salonų darbuotojai oficialiai į keblią padėtį patekusiems žmonėms padėti negali. Visų trijų bendrovių atstovai dienraščiui teigė, kad tokia paslauga – darbuotojo nusiteikimo klausimas. Mobiliojo ryšio teikėjų atstovai nuogąstavo, kad dažniausiai jie gali pasiūlyti tik asmeninį kroviklį, nes kai kurių modelių kroviklius tektų imti iš vitrinos. „O kas vėliau norės pirkti kroviklį jau atplėštoje dėžutėje?“ – klausė salonų darbuotojai, nuo kurių geranoriškumo priklauso, pakraus žmogus telefoną ir susilauks galbūt svarbaus skambučio ar ne. Be to, kalbinti mobiliojo ryšio bendrovių atstovai patarė telefonus pakrauti darbo dienos išvakarėse. „Nereikės bėgioti ir prašyti pagalbos“, - siūlė jie.
Naujausi komentarai