Pereiti į pagrindinį turinį

Mobiliojo ryšio operatoriai įpareigoti pasiruošti „eCall“ įdiegimui

2016-04-15 12:15
BNS inf.

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) elektroninių ryšių tinklų teikėjus įpareigojo iki spalio atlikti pakeitimus, kurie ateityje leis perduoti transporto priemonėje įrengtos pagalbos iškvietimo sistemos „eCall“ skambučius.

A. Ufarto/BFL nuotr.

„Tai nėra esminiai tinklo pakeitimai, tačiau reikia įdiegti tam tikrą funkcionalumą, kuris aprašytas standarte“, - BNS sakė RRT direktoriaus pavaduotojas Giedrius Pūras.

Jo teigimu, operatoriai diegiant naują paslaugą yra geranoriški ir aktyviai bendradarbiauja tiek su RRT, tiek su Bendruoju pagalbos centru.

Europos Komisijos sprendimu nuo 2018 metų balandžio naujuose keleiviniuose ir lengvuosiuose automobiliuose turėtų būti įdiegta automatinė pagalbos iškvietimo sistema „eCall“. Ši sistema automatiškai skambintų pagalbos telefonu 112, automobiliui patekus į avariją. Pagalbą per „eCall“ bus galma išsikviesti ir rankiniu būdu.

„Europos teisės aktai reikalauja, kad tinklai būtų pasirengę tuos skambučius priimti bent pusę metų prieš tą datą (2018 balandžio 1-ąją), nuo kada automobiliuose turės būti diegiama ši įranga“, - aiškino G.Pūras.

Įdiegus „eCall“ tikimasi sumažinti avarijose žūvančių asmenų skaičių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų