Pasak Krašto apsaugos ministerijos pranešimo, liepos 16 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai atpažino orlaivį IL-20, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Rusijos Kaliningrado sritį. Orlaivis IL-20 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.
Tą pačią dieną NATO naikintuvai atpažino orlaivį IL-20, skridusį iš Rusijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis IL-20 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė iš dalies.
Liepos 17 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai atpažino orlaivį AN-26, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Rusijos Kaliningrado sritį. Orlaivis AN-26 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.
Liepos 20 d. NATO naikintuvai atpažino orlaivį AN-26, skridusį iš Rusijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis AN-26 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.
Tą pačią dieną NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį AN-26, skridusį iš Rusijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis AN-26 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.
Naujausi komentarai