Gegužės 19 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti tarptautine oro erdve iš pagrindinės Rusijos dalies į Kaliningrado sritį skridusio transporto orlaivio AN-26.
Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė.
Gegužės 20 d. NATO naikintuvai kilo atpažinti naikintuvo SU-30 ir rusų šturmo lėktuvo SU-24M, kurie pakilo iš Kaliningrado eksklavo ir į jį grįžo.
Abu orlaiviai skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 22 d. NATO naikintuvai kilo atpažinti bombonešio SU-2, kuris pakilo iš Kaliningrado eksklavo ir į jį grįžo.
Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 23 d. NATO naikintuvai kilo atpažinti tarptautine oro erdve iš pagrindinės Rusijos dalies į Kaliningrado sritį skridusių dviejų naikintuvų SU-30. Orlaiviai skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Gegužės 24 d. NATO naikintuvai kilo atpažinti iš pagrindinės Rusijos dalies į Kaliningrado sritį skridusio žvalgybinio orlaivio IL-20.
Orlaivis skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Gegužės 25 d. NATO oro naikintuvai kilo atpažinti dviejų rusų šturmo lėktuvų SU24M, kurie pakilo iš Kaliningrado eksklavo ir į jį grįžo.
Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Aljanso oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.
(be temos)