PERKĖLOJE
Naujasis keltas “Neringa” ramsto krantinę
„Klaipėdos“ skaitytojai stebėjosi, kodėl naujasis keltas „Neringa“ „ilsisi“ prie krantinės, o senieji laivai pūškuoja po marias.
Keleiviai norėtų, kad „Neringa“ dirbtų nuolat, nes dvigubai greičiau nukanka į Smiltynę. Skaitytojus taip pat domino, kodėl perkamas dar vienas brangesnis keltas, jei naujasis „Neringa“, kainavęs 9 milijonus litų, ramsto krantinę.
Klaipėdietis Vytautas, dirbantis Neringoje, pastebėjo, kad naujasis keltas neplukdė keleivių per audrą, kai buvo pakilęs 18 metrų per sekundę vėjas.
Smiltynės perkėlos direktorius Algirdas Žukauskas sakė, kad „Neringa“ plukdo keleivius pagal grafiką kartu su kitais keltais. „Dabar Smiltynėje remontuojama krantinė, todėl „Neringa“ neplaukioja“, - sakė direktorius. Tačiau jis pabrėžė, kad kilus audrai „Neringa“ dirbs. Kai vėjas pakyla iki 18 metrų per sekundę, senieji keltai gali plaukti tik leidus uosto kapitonui. „Vėjui įsisiautėjus iki 30 metrų per sekundę, vien tik „Neringa“ kėlė į Smiltynę“,- prisiminė A.Žukauskas.
Direktorius mano, kad vieno naujo kelto maža. Todėl bendrovė daugiau nei už 11,6 milijono litų iš tos pačios Bulgarijos įmonės, kuri pastatė „Neringą“, perka dar vieną keltą. „Jie laimėjo tarptautinį konkursą. Brangiau mokėsime, nes per tą laiką pabrango metalas“,- paaiškino A.Žukauskas.
Naujausi komentarai