Konfliktas
Nurodytu laiku taksi neatvažiavo
Konkurencija Klaipėdos transporto srityje tokia didelė, kad, regis, tarp vairuotojų ir keleivių nekyla jokių konfliktų ir nesusipratimų. Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau klientai gali rinktis. Vartotojai dažniausiai vengia tų paslaugų teikėjų, kurių darbo kokybe jie nepatenkinti, nes visada turi galimybę pereiti pas konkurentą. Paslaugų teikėjai dažniausiai į tai atsižvelgia.
Laukė 45 minutes
Gražina Medikienė firmoje “Svajonių taksi” užsakė šešiavietį automobilį. “Dispečerė mandagiai atsakė, kad mašina atvažiuos po 5 minučių. Pasakiau, kad taksi gali atvažiuoti ir po 10 minučių, nes reikia susiruošti. Išėjome į gatvę, 10 minučių laukėme šaltyje: 8 metų dukra, vyras ir aš. Vėl skambinau dispečerei. Atsakė, jog atvažiuos labai greitai. Vėl laukėme, vėl kalbėjomės su dispečere. Ji pasakė, kad nereikia karščiuotis, nes jų parke yra tik viena šešiavietė mašina. O mums pakeliui reikėjo paimti draugus”, - pasakojo G. Medikienė.
Pasak G. Medikienės, kai jai nusibodo kas 10 minučių iš dispečerės sulaukti žinios, jog taksi automobilis atvažiuos po 5 minučių, ji kreipėsi į kitą firmą. “Šį kartą taksi atvažiavo greitai. Praradome 45 minutes, - piktinosi skaitytoja. – Būtų naivu tikėtis, kad firmos vadovai išsiaiškins šį atvejį, o nemokanti dirbti dispečerė ar vairuotojas bus nubausti.”
Vairuotojai netenka užsakymų
Firmos “Svajonių taksi” savininkas ir vadovas Elfiras Gibadulinas sakė, kad “šis skundas – konkurentų intrigos”. “Mūsų automobiliai skirti tik keturiems keleiviams. Uždraudžiau naudoti šešiavietį “Chrysler”, nes atsiranda tokių keleivių, kurie nori šešiese už 3 litus visą miestą pervažiuoti”, - teigė E. Gibadulinas. Pasak jo, pastaruoju metu pas klientus nevėluojama, nes už 10 minučių vėlavimą vairuotojai baudžiami – jiems dvi valandas neskiriama užsakymų. “Tiesa, anksčiau buvo trys vėlavimo atvejai, tačiau bendrame vairuotojų susirinkime padarėme išvadas. Mūsų norma paprasta – taksi privalo per 5-7 minutes atvažiuoti pas klientą ir laukti iki 10 minučių.”
Pasak E. Gibadulino, pasitaiko visokių keleivių, kartais tai būna sukčiai: “Neseniai vienas keleivis “privažinėjo” 47 Lt ir pabėgo nesumokėjęs. Kitą kartą du jaunuoliai net suvaidino spektaklį, kad susilpnintų taksisto budrumą”. Pasak privataus taksi parko vadovo, įmonėje taksistai auklėjami. “Svajonių taksi” dirba 70 vairuotojų, yra 34 “Mercedes 124” ir “Audi 100” automobiliai.
Pastaruoju metu padažnėjo atvejų, kai klientai kviečia iškart tris taksi automobilius – iš įvairių firmų, o naudojasi paslaugomis to, kuris greičiau atvažiuoja. Ar taksistai žino, kodėl klientai taip elgiasi?
Naujausi komentarai