sužinos bagdonėlis, tas kur seime *ūdą mala, uždraus trikojus, kaip uždraudė stacionarius greičio matuoklius, dar uždraus mentams naudot alkotesterius, ir galėsit apsirūkę, girti varinėti 160 vieškeliais ir 220 vilnius - palanga, ura ! vperiod tovarišči duraki !
Atvažiuoja svečiai iš užsienio ir juokiasi...Kas čia darosi...radaras ant kiekvieno kampo, ženklų tiek, kad visus pastebėt pėščiomis turi vaikščioti, greičio ribojimai reikia nereikia, ant pagrindinių magistralių kažkokie kalneliai...
O erelių nesustabdys niekas...dėjo jie ant taisyklių, ženklų, ribojimų ir kitų vairuotojų...net ant policijos, ir baudų.
Tas tai taip, bet ar dabar taip nevažinėja ? Ar dabar visi blaivūs ? Vat asmeniškai labai norėčiau žinoti :1. Kiek kainavo greičio matuokliai ir aptarnavimas, kur mokėjo už viską,kiek suprantu, valstybė 2. Kiek surinkta lėšų už pažeidimus ir kas juos gavo 3. Kiek sumažėjo avarijų dėl greičio viršyjimo ir išgėrusių vairuotojų.
Aš ne už greičio viršyjimo apribojimus ar važinėjimą išgėrus, bet turi būti protingumo ribos. Vieni siūlo 0,0 promiles, kiti, neatsižvelgdami į pasikeitusius orus, kažkodėl nuo balandžio 1 d. leidžia važiuoti greitkeliuose 130 , nors kovo mėnėsį buvo šilčiau, bet reitis 110 . Kaip ir su žieminėmis padangomis. Labai abejoju, kad keliuose įrengtos švieslentės kainuotų daugiau nei visokie greičio matuokliai ir kaip yra normaliuose šalyse, rodytų leistiną greitį atsižvelgiant į oro sąlygas, o ne į kalendoriaus dieną.
jeigu gyveni laisvėje, o ne kalėjime, tai turėtum žinoti, kad pagal poniatkes gyvena zonoje, o už zonos ribų galioja įstatymai, ir psichiškai sveiki žmonės privalo jų laikytis. Kelių eismo taisyklės turi įstatymo galią. Nebent tamsta esi durnius ?
Kaip sakoma, visada yra dvi medalio pusės. Dėl KET nustatytų taisyklių laikymosi - jokių prieštaravimų, bet.... Palyginkim automobilius prieš kokių 30-40 metų ir dabartinius. Aš nekalbu apie naujus, bet jau ir 10-15 metų automobiliai ženkliai skiriasi nuo tų, kurie važinėjo tais laikais, be jokių ten abs, praslidimo kontrolės ir visokių kitokių saugumo "pričindalų", bet tokias pačiais greičiais. O miestuose buvo ir 60 km/val. Dabartinis automobilis gali laisvai važiuoti 110-130 km/val keliais, kur ribojimas iki 90 km/val. ir kur praėjusio amžiaus atomobiliai tokio greičio ne visi ir pasiekdavo.
Tam neparuošti keliai, daugiausia žmonių žūsta lenkimo metu...be to, kad ir dadėsite 10-20 km/h nuvažiave 100 km laimėsite 2-3 min, dar yra kliūtis kelyje, nepatyre, savim nepasitikintis, senjorai, ir šiap žioplinėjantis vairuotojai, o važiuoti reikia visiems...manau kad reikia gerinti infrastruktūra tam kad būtų kuo mažiau leistino greičio ribojimų.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)