Nuo antradienio šalies magistraliniuose ir krašto keliuose įrengtuose stacionariuose greičio matavimo prietaisuose pasirinktinai nustatoma nulinė greičio viršijimo riba. Pasak Policijos departamento, nulinė tolerancija bus nustatyta ne visuose, o tam tikruose matuokliuose, kiekvieną dieną juos keičiant.
Taip pat iki vasaros pabaigos keliuose bus daugiau pareigūnų, kontroliuojančių eismo dalyvių elgesį. Tokių priemonių imtasi atsižvelgiant į tai, kad pastaruoju metu daugėja tragiškų eismo įvykių, eismo dalyviai nesilaiko pagrindinių Kelių eismo taisyklių reikalavimų.
„Pagrindinis greičio kontrolės tikslas – keisti vairuotojų įpročius ir kelti jų vairavimo kultūrą“, – sako Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys. Pasak jo, vairuotojai nuo seno įpratę viršyti greitį iki 10 kilometrų per valandą, o tai gali lemti skaudžius padarinius.
„Kelių eismo taisyklės sukurtos ne policijai, o eismo dalyviams, leistinas greitis tam tikrose atkarpose taip pat ribojamas ne šiaip sau, o įvertinus galimas rizikas“, – teigia Lietuvos kelių policijos vadas.
Lietuvos kelių policijos tarnyba atkreipia dėmesį, kad greičio viršijimas ne tik padidina eismo įvykio tikimybę, bet ir rimtų sužeidimų, žūčių riziką. Pagal statistiką dėl nepasirinkto saugaus važiavimo greičio keliuose žūsta apie trečdalis eismo dalyvių.
Šiais metais iki liepos 28 dienos Lietuvoje eismo įvykiuose žuvo 110 žmonių, t.y. 11 daugiau negu praėjusiais metais per tą patį laikotarpį. Daugiausia žuvo vairuotojų – 45 (tarp jų – 6 motociklų vairuotojai) ir pėsčiųjų – 34 (iš jų 18 – tamsiuoju paros metu).
Naujausi komentarai