Reklamos stendai vilioja ir atstumia
Miesto gatvių šalikelėse, stotelėse ar ant pastatų sienų kabantys reklaminiai stendai ne tik vilioja ką nors pirkti, bet ir pridaro rūpesčių.
Reklamuoti savo gaminį ar paslaugas lauke gali kiekvienas. Tačiau tam reikia leidimo, kuris išduodamas savivaldybės Licencijų, leidimų ir vartotojų teisių apsaugos skyriuje.
Dažniausiai įgyjamas leidimas naudotis tokiais stendais mėnesiui, pusmečiui arba metams. Ilgesniam nei 30 dienų laikotarpiui už kvadratinį metrą tenka pakloti po 30 litų per mėnesį. Pasak skyriaus specialistės Agripinos Novikovos, pasibaigus leidimo galiojimui, reklamos įrenginys tampa nelegalus ir traktuojamas kaip šiukšlė. Kiek tiksliai mieste yra tokių nelegalių stendų, nežinoma.
Skyriaus vedėjo pavaduotojo Rimanto Armono teigimu, nusižengėliai nustatomi stebint reklamą mieste ir tikrinant išduotų leidimų sąrašus.
Po to reklamos savininkams siunčiami įspėjimai, kad jie arba prasitęstų leidimą, arba demontuotų stendus. Jei savininkų nustatyti neįmanoma, demontavimo darbų tenka imtis Miesto tvarkymo skyriui, kadangi visi nelegalūs reklamos objektai laikomi šiukšlėmis.
Paskutiniais duomenimis, nuspręsta demontuoti 35 reklamos įrenginius. Pagal Rinkliavų įstatymą už bet kokią išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje privaloma mokėti. Tačiau mokesčių nereikia mokėti tik tada, kai stenduose publikuojama socialinė reklama.
Klaipėdoje įsikūrusi bendrovė „SRS Dizainas“ turi 28 lauko stendus. Pasak įmonės direktoriaus Sauliaus Rudnicko, leidimai lauko reklamai pratęsiami kas mėnesį. Ilgesniam laikotarpiui tai daryti dažniausiai neapsimoka.
Didžiausią lauko reklamos rinką šalyje turinti bendrovė „JCDecaux Lietuva“ Klaipėdoje turi daugiau nei šimtą įrenginių.
Įmonės rinkodaros direktoriaus Baltijos šalims Vadimo Komarskio teigimu, iš lauko reklamos naudos gauna ne tik miesto biudžetas, bet ir žmonės.
Autobusų stoteles, kurias dažniausiai puošia komercinės paskirties plakatai, už savo lėšas stato, prižiūri ir tvarko būtent „JCDecaux Lietuva“.
Naujausi komentarai