Šiais metais atostogų skrydžių bendrovės "Small Planet Airlines" orlaivių parką papildys 3 "Airbus 320" lėktuvai - vienas iš jų jau pasiekė bendrovę, o likusiųjų dviejų laukiama šį pavasarį. Iš viso 2014 metų vasarą "Small Planet Airlines" iš D. Britanijos, Lietuvos, Lenkijos ir Prancūzijos oro uostų skraidins 11 orlaivių - 9 iš jų bus "Airbus 320" ir 2 - "Boeing 737-300".
Spartėjant Europos šalių ekonomikai vis daugiau gyventojų planuoja atostogas užsienyje, todėl kelionių organizatoriai didina užsakomųjų skrydžių paklausą. Konkurencinga sąnaudų struktūra ir papildomi orlaiviai leido "Small Planet Airlines" pasirengti didėjančiai paklausai, nors pastaruoju metu nemažai užsakomųjų skrydžių bendrovių susiduria su sunkumais reaguojant į paklausos augimą.
Lietuvoje - "Small Planet Airlines" namų rinkoje - aviakompanija pirmąkart keleivius iš Vilniaus skraidins 2 "Airbus 320". 2012 metais bendrovė Lietuvoje skraidino dviem "Boeing 737-300", o pernai - vienu "Airbus 320" ir vienu "Boeing 737-300".
Lenkijoje, labiausiai augančioje Europos užsakomųjų skrydžių rinkoje, "Small Planet Airlines" skraidins keturiais "Airbus 320" - vienu "Airbus 320" daugiau nei pernai. Lenkijos rinka pasižymi
stipria kainų konkurencija, sunkumų turinčiomis aviakompanijomis bei itin fragmentuota kelionių operatorių rinka, todėl 2014 metais Lenkijoje "Small Planet Airlines" planuoja nuosaikų augimą.
Kaip ir pernai, šiemet D. Britanijos rinkoje bendrovė skraidins dviem orlaiviais - vienu "Boeing 737-300" iš Mančesterio ir vienu "Airbus 320" iš Londono Gatwicko oro uosto. Dėl situacijos Prancūzijos rinkoje dar nėra galutinai apsispręsta tačiau tikėtina, kad šiais metais Prancūzijoje iš Paryžiaus skraidins vienas "Airbus 320".
Oro vežėją pasiekęs "Airbus 320" (MSN 883 suteiktas SP-HAE registracijos ženklas), išnuomotas iš bendrovės "CIT Aerospace". Likusieji du "Airbus 320" atvyks kovą ir gegužę - jie išsinuomoti iš "Aircastle" and "CIT Aerospace" bendrovių.
"Šiemet pirmą kartą vieną "Airbus 320" naudosime, kaip rezervinį lėktuvą - tai leis mums greičiau reaguoti į netikėtus skrydžių sutrikimus ir sumažins ilgų vėlavimų riziką keleiviams. Mūsų aviakompanijai išaugus atsirado poreikis turėti rezervinį lėktuvą - tai yra didelis mūsų konkurencinis pranašumas prieš mažesnes užsakomųjų skrydžių kompanijas, kurios yra per mažos turėti rezervinį orlaivį", - teigė bendrovės generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
Naujausi komentarai