Švietimo ir mokslo ministro Gintaro Steponavičiaus įsakymu sudaryta darbo grupė tirs, kokia ugdomoji veikla pagal „Gender Loops“ metodikas buvo organizuota. Apie visuomenės pasipiktinimą sukėlusių metodikų taikymą portalas jau rašė.
Darbo grupėje dalyvaus Švietimo ir mokslo ministerijos, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Kauno apskrities švietimo priežiūros tarnybos atstovai. Jie lankysis ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Išvadas tikimasi pateikti per savaitę.
Švietimo ir mokslo ministerija nėra patvirtinusi minėto priemonių rinkinio ir, skirtingai nei buvo skelbta spaudoje, „Gender Loops“ priemonės nėra įtrauktos į Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtros 2007-2012 metais programą, pinigai iš valstybės biudžeto joms neskiriami.
Ugdymo priemones auklėtojai gali pasirinkti savo iniciatyva. Darželių auklėtojai visas ugdymo programas rengia patys, atsižvelgdami į švietimo ir mokslo ministro patvirtintą ikimokyklinio ugdymo programų kriterijų aprašą. Programas tvirtina ugdymo įstaigos steigėjas.
Švietimo ir mokslo ministerija yra parengusi ikimokyklinio ugdymo įstaigose ir bendrojo lavinimo mokyklose įgyvendinamą Rengimo šeimai ir lytiškumo ugdymo programą. Rengdama programą Švietimo ir mokslo ministerija stengėsi rasti balansą tarp skirtingų nuomonių apie lytinį švietimą ir lytiškumo ugdymą mokyklose.
Programą galima laikyti kompromisiniu variantu tarp konservatyvaus ir radikalaus požiūrio į mokinių lytinį ugdymą. Programoje numatyti (ir įgyvendinami) pagrindiniai lytinio ugdymo tikslai: ugdyti brandžią ir dorovingą asmenybę, gerbiančią žmogaus gyvybę nuo jos pradėjimo momento, gebančią kurti brandžius tarpasmeninius santykius; taip pat - vykdyti ankstyvų lytinių santykių, lytinio išnaudojimo ir priekabiavimo, diskriminacijos dėl lyties prevenciją.
Naujausi komentarai