Stringa mobilusis ryšys Pereiti į pagrindinį turinį

Stringa mobilusis ryšys

2005-09-30 09:00

Stringa mobilusis ryšys

Mobiliojo ryšio naudotojai ėmė skųstis telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ paslaugomis. Ryšio tiekėjas tvirtina, kad nesklandumai laikini.

Klaipėdiečiai, besinaudojantys „Tele2“ paslaugomis, pastebėjo, kad pastaruoju metu trūkinėja ryšys, abonentai - nepasiekiami, vėluoja trumposios žinutės, nebegaunamos ataskaitos už išsiųstas žinutes. Bandydamas prisiskambinti, dažnas išgirsdavo pranešimą apie tinklo klaidą arba negalimą sujungimą.

Bendrovės atstovai pripažino, kad yra tokių trikdžių, bei žadėjo artimiausiu metu juos pašalinti. „Abonentų daugėja, todėl plečiamos techninės galimybės, kad mobiliojo ryšio kokybė būtų dar geresnė“, - dienraščiui sakė viešųjų ryšių agentūros „Avenire“ projektų vadovė Rasa Valatkevičiūtė. Ji tikino, kad neprisiskambinus nereikėtų nuleisti rankų – iš antro ar trečio karto tikrai pavyks.

Dėl plėtros darbų daugiausiai nesklandumų, anot jos, buvo praėjusios savaitės pabaigoje bei šios pradžioje. Artimiausiu metu bendrovė tikisi pašalinti nesklandumus ir pradėti tiekti sklandų ryšį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų