Uostininkai nepritars norui didinti kainas Pereiti į pagrindinį turinį

Uostininkai nepritars norui didinti kainas

2006-11-16 09:00

Uostininkai nepritars norui didinti kainas

Uostininkus šokiravo teiginiai, kad Lietuvos geležinkeliai gabendami krovinius į Klaipėdos uostą patyrė 10 milijonų litų nuostolių.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) išvažiuojamajame Transporto tranzito komiteto posėdyje vakar buvo aptartos krašto transporto komplekso aktualijos. Įvairių transporto rūšių - geležinkelio, autotransporto vežėjų, uosto krovos kompanijų atstovai siūlė būdus, kaip gerinti transporto sistemos konkurencingumą.

AB “Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka aiškino, kad geležinkelių transporto šakos padėtis nėra tokia gera, kaip norėtųsi. Lietuvoje jiems esą naudinga gabenti tik naftos produktus. Tačiau po gaisro sumažės ir planuotų pelningų „Mažeikių naftos” bendrovės krovinių.

Naudinga gabenti krovinius į Kaliningrado uostą. Jų šiemet bus 17 milijonų tonų. Kroviniams į Kaliningradą taikomi didesni įkainiai nei kroviniams į Klaipėdos uostą. S.Dailydka aiškino, kad Lietuvos geležinkeliams trūksta lėšų naujiems vagonams įsigyti. Geležinkelio sistemos darbuotojai grasina streikais reikalaudami didesnių atlyginimų. Nors ir nepopuliaru, kitais metais Lietuvos geležinkeliai ketina didinti krovinių gabenimo į Klaipėdos uostą kainas.

Lietuvos jūrų krovinių kompanijų asociacijos prezidentas Aloyzas Kuzmarskis tokiam geležinkelininkų sprendimui sakė nepritariąs. Atlyginimai kyla, elektros energija brangsta ir uosto krovos kompanijoms.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų